• Anonym (A)

Är detta ett spökstreck eller super tidigt positivt?

Jag hade ägglossning för 6 dagar sedan och tog idag ett graviditetstest, är detta ett spök streck eller är det ett tidigt positivt? Det känns dock nästan omöjligt att få ett positivt test 6 dagar efter ägglossning

• Svar på tråden Är detta ett spökstreck eller super tidigt positivt?
  • Anonym ((:)
    Anonym (A) skrev 2024-12-10 12:19:47 följande:
    Är detta ett spökstreck eller super tidigt positivt?

Jag hade ägglossning för 6 dagar sedan och tog idag ett graviditetstest, är detta ett spök streck eller är det ett tidigt positivt? Det känns dock nästan omöjligt att få ett positivt test 6 dagar efter ägglossning

Som du säger nästan omöjligt att få ➕ så tidigt, men man vet aldrig 🤩
    Tror kanske det är ett spök, men hade helt klart fortsatt testa för att se om det blir starkare eller bara var ett test med tydligt testområde 🤷?♀️
  • Anonym (A)
    Anonym ((:) skrev 2024-12-10 13:26:23 följande:
    Som du säger nästan omöjligt att få ➕ så tidigt, men man vet aldrig 🤩
    Tror kanske det är ett spök, men hade helt klart fortsatt testa för att se om det blir starkare eller bara var ett test med tydligt testområde 🤷?♀️
    Tack för svar! Ja jag får fortsätta testa och se vad som händer 👍
  • Anonym (A)
    brunbrallan skrev 2024-12-11 20:12:32 följande:

Det ser ju helt klart ut som nåt!
    Har du testat idag?

Ja och idag var det tyvärr helt blankt! Måste ha varit något fel på testet, kommer fortsätta testa dagligen med såna billiga tester tills mensen kommer nästa vecka (och hoppas på att den inte kommer) 👍
  • Anonym (A)
    brunbrallan skrev 2024-12-11 20:12:32 följande:

Det ser ju helt klart ut som nåt!
    Har du testat idag?

Godmorgon, testade precis igen, idag är det en svag linje med.. fattar ingenting.. känns som att jag måste fått en dålig uppsättning med test men får avvakta några dagar till och se vad som händer med strecken 👍
  • brunbrallan
    Anonym (A) skrev 2024-12-11 21:04:44 följande:
    Ja och idag var det tyvärr helt blankt! Måste ha varit något fel på testet, kommer fortsätta testa dagligen med såna billiga tester tills mensen kommer nästa vecka (och hoppas på att den inte kommer) 👍
    Håller tummarna!
  • Anonym (A)

Tänkte bara uppdatera såhär 6-7 dagar senare och säga att jag är gravid!
    Men de där testet var absolut ett spökstreck. Fick mitt positiva 10 dagar efter ägglossning. Tack!

• brunbrallan
    Anonym (A) skrev 2024-12-17 20:39:45 följande:

Tänkte bara uppdatera såhär 6-7 dagar senare och säga att jag är gravid!
    Men de där testet var absolut ett spökstreck. Fick mitt positiva 10 dagar efter ägglossning. Tack!

Grattis!!
    När man testar så tidigt digfar det ju väldigt beroende på hur mycket man druckit så det visade nog rätt.
    Lycka till nu med allt :)
Svar på tråden Är detta ett spökstreck eller super tidigt positivt?