Ja, jag har definitivt någon jag skulle kalla "the one that got away". Det är en kvinna jag var tillsammans med för några år sedan. Vi hade en kemi som jag aldrig upplevt efter henne allt kändes så naturligt mellan oss. Hon var varm, omtänksam, rolig och vi hade väldigt bra kommunikation men även otroligt samliv. Jag tog henne för givet, trodde att det alltid fanns något bättre där ute. När jag insåg att det inte gjorde det, var det redan för sent, hon hade gått vidare.Om jag kunde göra om det hade jag uppskattat henne mer, varit närvarande och inte låtit mina osäkerheter styra. Jag har tänkt på att ta kontakt, men hon är lycklig nu, och jag vill inte störa det. Det här är en av de läxor jag får leva med. Men hon återkommer i tankarna då och då.
Tecum skrev 2024-12-10 19:40:04 följande:
Ett tips är att du berättar din egen historia först, då får du lättare fart på andra.
Jag har inget att bidra med. Visserligen var det en tjej på gymnasiet som var intresserad men som jag stötte bort då jag var för blyg och osäker. Något jag ångrar. Men inget säger att det hade blivit något ändå.