Vad gäller när en frisör avbokar en tid sent två gånger?
Jag har en frisör som gör hembesök.
H*n är en utav de få som gör hembesök o jag trivs med denna.
Men det har det senaste året varit strul från hens sida, kommit mer än en timme sent utan att informera mig och har glömt bort mig vid ett tillfälle....vilket jag fick en gratis klippning då jag båda gångerna ringde o frågade var hen var...nu har hen avbokat min klipptid två gånger efter varandra, mindre än 4 resp 3 h innan bokad tid.
Har sökt på nätet men hittar bara policy för kunder vid sen avbokning men inte vad som gäller för frisörer.
Det står inte på företagets sida vad som gäller.
Finns det någon som vet vad som gäller? Förstår att det kan variera men det finns väl någon riktlinje tänker jag.
Om någon frisör läser detta...vad hade du gjort/erbjudit om du hade behövt avboka tiden så här sent?