• Anonym (Svartsjuk)

Hur skulle du som kille reagera

Min tjej har umgåtts flera gånger med en kille som ser väldigt bra ut. Hon har gjort det några gånger nu när jag jobbat borta. Som nu tex är han kvar hemma hos henne. Klockan 22.30. och hon vill då särför inte prata med mig. Hon säger att han bara är en vän. Men denna singelkille är lite val snäll mot henne och ställer upp och hjälper till med det mesta. Jag vill lita på henne men det känns lite konstigt.

• Svar på tråden Hur skulle du som kille reagera
  • Anonym (M)

Och vad säger hon när du säger att det får dig att känna dig obekväm? Håller med om att det är något skumt i görningen. Man stannar inte så där sent annars.

• Anonym (M)

Förresten, jag är kvinna, men det kanske är bra att få svar från båda sidorna ändå.

• Anonym (H)

Hade blivit galen om min kille gjorde så mot mig. Ska man skaffa en kompis av motsatt kön bör man först se till att ens partner känner sig trygg i det. Och att sitta ensamma hemma med varandra sent på kvällen och inte svara när du ringer är inte bra skött.

• Anonym (Kille)

Vill inte svara när du ringer eller inte vill prata? Haha hon vill inte bli störd medans hon är med han. Du är reserven broder. 

• Anonym

Jag hade inte accepterat om min man umgicks på tu man hand med en kvinna i hemmet sent på kvällen.

• Anonym (Gift)

Har du träffat denne snygga kompis?
    Om ni träffas kanske du inser att han inte är ett hot utan en kompis.

• molly50

Nu är jag inte kille. Men jag hade aldrig accepterat det där.
    Har du pratat med henne och berättat hur hennes beteende får dig att må?

• Ascendere

Hur naiv är du? 

Gör slut omgående, hon är inte flickvänsmaterial.

• Anonym (Inte okej)

Sanningen är att jag hade gjort slut. Det finns nog en fin tjej där ute, som väntar på dig och som aldrig skulle riskera att förlora dig. Du förtjänar mer.

• Anonym (Snubbe)

Det där är en övning i att respektera och älska sig själv och just nu misslyckas du med uppgiften fullständigt.

Jag hade gjort slut direkt om hon inte bröt omedelbart med honom men jag hade nog gjort slut ändå. Bara en tjej som kan göra så tyder på självisk personlighet utan empati och förståelse för andra, lätt narcissism är förmodligen också en del i hennes personlighet. 

• Anonym (Erfaren_man)

Men jösses! Den där singelkillen är givetvis ute efter din tjej, och du bara mesar och tittar på??

Kom igen! Fram med ballarna och dumpa tjejen!!

• Anonym (Toker)

Tjejer som har en miljon killkompisar och tror att det är okej att ränna runt bland killar är inget att ha. Fösta bästa dipp i förhållandet så kommer hon att gråta ut hos killkompisen som intygar att Stalin var en fin kille jämfört med dig, samtidigt som han smeker henne försiktigt upp längs med låren.

Bra tjejer har väninnor.

Svar på tråden Hur skulle du som kille reagera