• Anonym (Förvirrad)

Är han inte atraherad av mig längre

Min kille och jag har varit tillsammans i snart 9 år. Mitt sexdriv har aldrig egentligen varit speciellt högt, har kännt mig reserverad och haft svårt för att slappna av. Sexlivet har varit upp och ner i perioder men hans driva har alltid funnits där.
    Jag har inte riktigt varit bekväm i min kropp eller kännt mig sexig. Men de senaste 6 månaderna har jag börjat träna 3-4 gånger i veckan och med det har jag fått en i min åsikt "bättre" kropp. Jag är ganska kort och har alltid varit smal men nu har jag fått mer muskeldefinition och en riktig bra röv, vilket gör att jag känner mig mer bekväm i mig själv.
    Nu till problemet, min kille som alltid haft högt driv verkar inte ha de längre. Han säger att han tycker jag är snygg och sexig men vissar det inte på något sätt och har iprincip slutat vilja ha sex. Hur ska jag tolka det, är han inte attraherad av mig nu när jag börjat träna och själv känner mig attraktiv och självsäkrare?

• Svar på tråden Är han inte atraherad av mig längre
  • Anonym (Förvirrad)

Kan tillägga att vi pratat om det och han har föreslagit att jag kan skicka bilder medan han är på jobbet, gå om kring utan underkläder och flörta mer under dagarna bland annat, vilket jag har gjort vid flera tillfällen men inget verkar hjälpa 

• Dexter dot com

Kan ju vara så enkelt att han tröttnat på att vara den som driver erat sexliv.  Börja ta initiativ själv  och se om det går bättre.

• Anonym (Förvirrad)
    Dexter dot com skrev 2024-12-14 16:14:47 följande:

Kan ju vara så enkelt att han tröttnat på att vara den som driver erat sexliv.  Börja ta initiativ själv  och se om det går bättre.

Jag tar initiativ och det har jag alltid gjort bara inte varit så bekväm med det, men ändå gjort det. Nu gör jag det och känner mig bekväm och sexig men han gillar det uppenbarligen inte?
  • Anonym (Förvirrad)

Jag har provat på massa olika sätt och på sätt som han sagt att han vill jag ska ta initiativ på. Sånt som funkat för funkar inte nu och jag vet inte vad jag för fel

• Stefano82
    Anonym (Förvirrad) skrev 2024-12-14 16:26:45 följande:

Jag har provat på massa olika sätt och på sätt som han sagt att han vill jag ska ta initiativ på. Sånt som funkat för funkar inte nu och jag vet inte vad jag för fel

Jag tror inte att han tänder på dig längre. Tror inte det beror på dig. Jag kan säga dig att om jag hade varit din kille och jag hade fått sån bilder på dig. Så hade inte du fått vara i fred. Har ni pratat om Öppet förhållande. Vill du snacka vidare dra iväg ett pm annars. 
  • Anonym (F)

Jag tror så här. Han vill att du ska gå omkring och vara sexig och visa dig öppen, men INTE att du ska ta initiativet för det.

• Anonym (H)

Nu vet jag inget om hans syn på det hela men bara baserat på det du skriver så ser jag inget som tyder på att han tänder på dig alls. 

• Magsnus

Vet inte men om din man är som jag så kommer det krävas typ allt av dig länge.. Du har ju som ändå avvisat honom 9år med undantag av 4månader när ni var nykär.. eller har jag fel?

• Anonym (Jomenvisst)
    Stefano82 skrev 2024-12-14 16:42:25 följande:
    Jag tror inte att han tänder på dig längre. Tror inte det beror på dig. Jag kan säga dig att om jag hade varit din kille och jag hade fått sån bilder på dig. Så hade inte du fått vara i fred. Har ni pratat om Öppet förhållande. Vill du snacka vidare dra iväg ett pm annars. 
    Tyvärr låter du bara desperat och kåt och har noll vilja att egentligen diskutera TS problem.
  • Anonym (Förvirrad)
    Anonym (H) skrev 2024-12-14 17:37:27 följande:

Nu vet jag inget om hans syn på det hela men bara baserat på det du skriver så ser jag inget som tyder på att han tänder på dig alls. 

Jag håller med! Vet däremot inte om det är mig han inte tänder på länge, om det är min kropp eller om det är att jag förändrats och är mer självsäker.
Svar på tråden Är han inte atraherad av mig längre