Gilla och älska
Min pojkvän säger att han gillar mig sååååå mycket, kanske till och med älskar att han inte vet.
Hur ska jag ta det att han inte vet? Vet inte en kille om han älskar?
Min pojkvän säger att han gillar mig sååååå mycket, kanske till och med älskar att han inte vet.
kanske till och med älskar att han inte vet.
Ni låter väldigt unga. Då vet man inte alltid vad kärlek är, hur det känns. En annan faktor är att ni kanske inte varit tillsammans så länge.
Ta det som att ni inte har kommit till den punkten än.
Han säger att han gillar dig massor. Var nöjd med det. Tolkar jag det rätt som att du vill höra att han älskar dig istället?
Ge det lite tid och ha tålamod. Forcera inte detta.
Han säger att han gillar dig massor. Var nöjd med det. Tolkar jag det rätt som att du vill höra att han älskar dig istället?
Ge det lite tid och ha tålamod. Forcera inte detta.
Vad han menar? Han menar att han inte vet om han älskar dig. Hur gamla är ni och Hur länge har ni varit tillsammans? Antagligen behöver han mer tid bara. Det är väl fint att han tycker väldigt mycket om?
Finns det en önskan i dig att han snart säger att han älskar dig? Eller är du nöjd?
Att han säger att han inte vet om han älskar dig än betyder troligtvis på att han inte gör det.. än. Om han kände att han älskar dig så skulle han inte tveka i ordvalet.
Men detta är något positivt. Det innebär att hans ord betyder något och att han inte bara slänger ur sig det för att göra dig nöjd. När han väl kommer till det stadiet så kan du vara säker på att han menar det.
Finns det en önskan i dig att han snart säger att han älskar dig? Eller är du nöjd?
Att han säger att han inte vet om han älskar dig än betyder troligtvis på att han inte gör det.. än. Om han kände att han älskar dig så skulle han inte tveka i ordvalet.
Men detta är något positivt. Det innebär att hans ord betyder något och att han inte bara slänger ur sig det för att göra dig nöjd. När han väl kommer till det stadiet så kan du vara säker på att han menar det.
Att älska någon är en känsla, en underbar sådan. Det är inget man säger som gåva till någon. Ingenting man kan förvänta sig att någon ska säga.
Det finns de som älskat varandra i många år utan att de har sagt det till varandra, de upplever det ändå.
Tids nog kommer du att erfara hur det känns att älska någon.
Tills dess är det väl ändå huvudsaken att man gillar varandra jättemycket
Men ni förstår ju inte vad jag menar. Är inte bekräftelsekåt utan undrar varför han ens nämner att han kanske älskar att han inte vet det om vi inte är där än.
Men ni förstår ju inte vad jag menar. Är inte bekräftelsekåt utan undrar varför han ens nämner att han kanske älskar att han inte vet det om vi inte är där än.