• Anonym (Frågvis)

Får tjejen orgasm?

Frågan är främst till killar. När ni har sex tillsammans brukar hon få orgasm och är det något ni känner av. Ni som vill att även hon ska komma har ni något knep som ni brukar använda?

• Svar på tråden Får tjejen orgasm?
  • Anonym (T)

Min kille brukar pausa och slicka mig mitt i akten så att jag kommer, sen fortsätrer vi att ha sex tills han kommer. 

• Anonym (.)

Ja hon brukar komma oftast mer än en gång och det märks tydligt. Har ni provat klitoris vibrator? Du kan även skicka henne eller "gnugga" henne på klitoris.

• Anonym (K)

Ja hon brukar komma flera gånger. Först när jag slickar henne, det märks väldigt tydligt och känns tydligt när man har fingrarna i henne. Sen kommer hon igen när vi ligger, då brukar vi även stimulera klitoris. Det är ju knepet, att stimulera klitoris. Och helst samtidigt flera ställen som brösten eller inuti henne. 

• Anonym (Hon)

Ja hon kommer ganska lätt och oftast före mig. Ibland flera gånger. Jag brukar få kämpa för att komma själv. 

Men de gånger det blir annorlunda så brukar jag hjälpa henne. 

• Anonym (Kärlekens Tao)

En ställning som många kvinnor verkar uppskatta och som ändå konstigt nog verkar vara ganska okänd, är en variant på skeden.
    Han kan vara inne i henne som vanligt i skeden, men om han skulle komma före henne så är denna ställning ideali för att fortsätta med hennes njutning!

Kvinnan ligger här mera på rygg och mannen har sitt huvud på hennes arm och bröstkorg så han kan suga och slicka hennes ena bröstvårta.

Sin ena arm har han under henne så han når åt hennes andra bröst med den handen

Den andra handen når han bekvämt klittan med.

Nu är det upp till mannen att hitta rätt rytm och tryck på alla beröringspunkterna, samt anpassa sig efter hennes reaktioner och signaler!

Rätt spelat hittar han, liksom i ett fint musikinstrument, liksom en resonans, en ton som brukar sluta i ett crescendo!❤️

Lycka till och berätta gärna vad ny tyckte om den!

• Pokeus

Både känner och hör när hon kommer, oavsett om är det är i min mun och på min tunga eller om hon smeker sig själv när jag stöter i henne.

• Anonym (M33)

Ja hon får alltid orgasm minst 2-3 gånger och det både känns och hörs mycket tydligt. Jag har lärt mig hur jag ska stöta i henne för att hon ska komma av enbart penetrering. Det krävs djup stimulans i rätt vinkel så det är tur för oss båda att jag är välutrustad. Annars har hon ganska lätt att komma av att jag smeker hennes klitoris eller slickar henne också.

• Anonym (Utan)

Nej, hon får inte orgasm. Vi försöker testa oss fram, men har inte lyckats ännu. Mitt ex fick orgasm ganska lätt. Jag kände av det som en sorts sköna sammandragningar

• Anonym (Tjej)

Nu är jag tjej fast jag svarar ändå.
    Jag får endast orgasm vid smekningar och oralsex   

• Anonym (Leif)

Med första frun, i tonåren, tog det månader att komma fram till en orgasm för henne. Massor av smek och slick.

Med andra frun är vi båda i mogen ålder och har lärt oss hur vi funkar själva och tillsammans. Vi är 60+ och hon behöver sin satisfyer, en supereffektiv klitorisvibrator. Men ni är nog unga, försök ge henne njutning och vänta med din egen. Lär dig slicka och smeka.

Svar på tråden Får tjejen orgasm?