• blacksmith

Förbryllad

En liten fråga som snurrar runt i huvudet.
    Min fru som alltid har stått med båda fötterna på jorden. Roddat hela familjen med fyra barn och jag mycket iväg på jobbet.
    När vi träffades berättade hon att en spåkvinna sagt att hon skulle.få ett bra liv.
    Fick senare veta att många i grannskapet gick dit..
    Antog att hon berättade vad dom ville höra.
    Nu när vi kommit upp i ålder så ser jag några konstiga Swish betalningar på kontot som jag inte kan relatera.
    En kväll när hon har sin platta öppet på bordet ser jag en konstig konversation.
    Hon har skickat pengar till någon som ska lägga kort och berätta om framtiden.
    Korten säger att hon ska ge upp sin felaktiga relation och att en ny kärlek väntar på henne.

• Svar på tråden Förbryllad
  • Anonym (Kim)

Nu säger spåkvinnan att frugan ska lämna dig. Ja du? Är det så att äktenskapet är över och hon söker vägledning hos oseriösa spådamer. Det där måste ni prata om. Reda ut om något skaver i förhållandet. Varför söker hon medium på det sättet? Något känns inte bra för henne. Djupt tragiskt att lägga pengar på detta. Bättre hon köpte ett par triss istället. Då finns ju potentiellt chans att vinna. 

• Dexter dot com

Dom flesta som använder tarotkort vill ha vägledning i hur dom går vidare med att ta ett beslut.  Så fråga hur hon mår osv.

Svar på tråden Förbryllad