• Anonym (S)

Och hur ska jag lita?

Min pojkvän säger att hans mål annars varit sex med tjejer tills han träffade mig. Om hans generella mål varit det, hur ska jag kunna lita på att han inte har samma mål med mig?

• Svar på tråden Och hur ska jag lita?
  • Anonym (F)

För att han säger det.

• Anonym (F)

Det här handlar om saker inom dig, inget annat. Antingen har du tillit eller så har du inte. Det spelar ingen roll vem du är med eller vad han än säger om DU inte väljer att tro på honom.

• Queen81

För att han berättade detta för dig och sa att han inte känner likadant med dig?

• Anonym (C)

Du igen, med pojkvännen du ska åka iväg med för att visa att han går att lita på?

• Anonym (Tid)

Det går aldrig att lita på någon till 100%. Allt man kan göra är att låta tiden utvisa. Så ge det tid och se helt enkelt genom handling, inte rädsla och tankar.

• Anonym (Jennie)

Varför fortsätter du att lägga tid på den här killen som gång på gång säger konstiga saker för att göra dig osäker?

Tror du att den personlighet han visade från början, när han fick dig på fall, är hans verkliga jag?

• Anonym (S)
    Anonym (Jennie) skrev 2024-12-24 20:12:07 följande:

Varför fortsätter du att lägga tid på den här killen som gång på gång säger konstiga saker för att göra dig osäker?

Tror du att den personlighet han visade från början, när han fick dig på fall, är hans verkliga jag?

Osäker över vad ?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (S)
    Anonym (Tid) skrev 2024-12-24 19:35:21 följande:

Det går aldrig att lita på någon till 100%. Allt man kan göra är att låta tiden utvisa. Så ge det tid och se helt enkelt genom handling, inte rädsla och tankar.

Jag kollar redan på handling så klart.
  • Anonym (Jennie)
    Anonym (S) skrev 2024-12-24 20:25:34 följande:
    Osäker över vad ?
    Allt möjligt, men framförallt hans känslor och avsikter. I alla fall om du är den jag tror. Men jag kanske har tagit fel?
  • Anonym (S)
    Anonym (Jennie) skrev 2024-12-24 21:21:26 följande:
    Allt möjligt, men framförallt hans känslor och avsikter. I alla fall om du är den jag tror. Men jag kanske har tagit fel?
    Vet inte vad du pratar om, du har tagit fel. Men självklart blir jag ledsen om han säger detta för att göra mig osäker.
Svar på tråden Och hur ska jag lita?