• Anonym (kördibott4)

Tar emot tips gladeligen.

Ska fatta mig kort.
    Nu som arbetslös och mitt barn omplacerat vilket nu gör att jag betalar soc och med en hyra på 5851 känns de lite för högt pris.
    Även om jag matchar hyran på min nuvarande och den nya, funderar på en etta. Mest nu då jag enligt soc i en närmare framtid inte kommer att få tillbaka mitt barn om så någonsin alls. (fråga inte, just nu är de ekonomi biten som gäller)

Nackdelen dock är att jag kommer att åka på att betala hyresbolaget för diverse skador som uppstått av mitt barn använt vanlig tejp för att hänga upp teckningar på väggen medans jag gjorde mat. 
    och ett litet intryck i sovrumsväggen gjord av en fd sexdockas bolts standing under fötterna  (Don´t judge me).

• Svar på tråden Tar emot tips gladeligen.
  • Anonym (kördibott4)

Äh stryk allt, hittar ingen lägenhet under 3- 4 lax

• Anonym (g)
    Anonym (kördibott4) skrev 2024-12-26 13:07:35 följande:

Äh stryk allt, hittar ingen lägenhet under 3- 4 lax

Nej det är svårt i dagens samhälle.

Att lägenheten har små skador är ingen katastrof, slitage är normalt
  • Anonym (kördibott4)
    Anonym (g) skrev 2024-12-26 13:11:35 följande:
    Nej det är svårt i dagens samhälle.

Att lägenheten har små skador är ingen katastrof, slitage är normalt
    Får höra med brorsan om jag kan få låna husvagnen då, eftersom han inte använder den.. får utstå stanken av urgammalt kattpiss ett tag.
  • Anonym (Arbetare)

Men om du nu är arbetslös och inte kommer ha ansvar för ditt barn förutom lite underhåll så får du ta dig i kragen och skaffa ett nytt jobb.
    Du kan jobba dygnet runt och över hela landet.

• Anonym (kördibott4)
    Anonym (Arbetare) skrev 2024-12-26 13:51:32 följande:

Men om du nu är arbetslös och inte kommer ha ansvar för ditt barn förutom lite underhåll så får du ta dig i kragen och skaffa ett nytt jobb.
    Du kan jobba dygnet runt och över hela landet.

Ja men herregud, inte sitter jag dag ut och dag in med fingrarna upp i röven heller... jag söker jobb aktivt. 
Svar på tråden Tar emot tips gladeligen.