• Anonym (L)

Vill han ha mig tillbaka?

Det tog slut med mitt ex för några veckor sen, i ett bråk mellan oss. Sen dess har vi sms:at lite och pratat kort i telefon. Han skriver/säger att allt känns meningslöst utan mig, att han saknar mig, att det känns tomt och att han tänker på mig. Han gav mig en julklapp och skrev att han ?hoppas allt blir bra snart, saknar dig, är så tomt utan dig?. Han har sagt att han inte vill ha det så här. Samtidigt har han inte sagt rakt ut att han vill ha mig tillbaka och inte frågat om vi ska ses. Tror ni han vill att vi blir tillsammans igen? Vet inte hur jag ska tolka hans beteende. Jag har sagt att jag saknar honom också.

• Svar på tråden Vill han ha mig tillbaka?
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

Möjligt att han vill, fråga om han vill ses och prata? Eller så har han bara separationsångest vilket kan bli värre i jultider.

• Anonym (Xxl)

Jag skulle tolka det som att han vill ha dig tillbaka men vill hellre att du ska ta första steg. Allt beror på vad hade hänt mellan er och vill du ta steget. Om han var otrogen skulle jag inte acceptera honom tillbaka utan fortsätta vidare.

• Anonym (L)

Han var inte otrogen, men det var dåligt mellan oss så jag flyttade ut. Han har sagt till sin familj att jag ?inte bor där just nu?, jag får intrycket ibland av att han ser detta som en paus mer än att det är helt över. Blev förbryllad över att han ens skulle ge mig en julklapp och frågade varför varpå han svarade ?varför skulle jag inte göra det?

• Anonym (Xxl)
    Anonym (L) skrev 2024-12-26 18:53:51 följande:

Han var inte otrogen, men det var dåligt mellan oss så jag flyttade ut. Han har sagt till sin familj att jag ?inte bor där just nu?, jag får intrycket ibland av att han ser detta som en paus mer än att det är helt över. Blev förbryllad över att han ens skulle ge mig en julklapp och frågade varför varpå han svarade ?varför skulle jag inte gör 

Ni bör sitta och prata hur ni vill ha det i framtiden. 
  • Anonym (Drömmen om en kollega)

Jag är in en liknande situation där jag är killen, berättade för henne (det tog slut dagarna innan jul) att jag fortfarande älskar henne och vill ha henne kvar i mitt liv men hon har fått nog.

Det gör så jävla ont! 

• Anonym (Xxl)
    Anonym (Drömmen om en kollega) skrev 2024-12-27 15:08:28 följande:

Jag är in en liknande situation där jag är killen, berättade för henne (det tog slut dagarna innan jul) att jag fortfarande älskar henne och vill ha henne kvar i mitt liv men hon har fått nog.

Det gör så jävla ont! 

Hon är kanske tillfälligt arg. Sa hon att det är på riktigt? Har du försökt prata med henne? Missförstå inte mig men vi kvinnor gillar att man visar kärlek med sitt beteende inte bara ord. 
    Anonym (Xxl) skrev 2024-12-27 21:36:30 följande:
    Hon är kanske tillfälligt arg. Sa hon att det är på riktigt? Har du försökt prata med henne? Missförstå inte mig men vi kvinnor gillar att man visar kärlek med sitt beteende inte bara ord. 
    Hon ville vara ifred så jag åkte iväg och när jag kom hem var hon borta. Hon är på riktigt... 
    Anonym (Xxl) skrev 2024-12-27 21:36:30 följande:
    Uppskattar ditt svar! 
Svar på tråden Vill han ha mig tillbaka?