Spelande leksak på natten...
Vet inte riktigt vad jag vill med detta inlägg, men känner att jag vill prata av mig lite.
Har ibland främst under sena kvällar och på nätterna känt en obehaglig känsla av att jag och sonen inte är ensamma. (Min sambo jobbar nätter) Har försökt skaka bort känslan och tänkt att jag bara inbillar mig saker, då känslan bara kommer då jag är ensam hemma med pojken. Men så igår kväll/natt kom den obehagliga känslan över mig när jag tittade på TV efter att min sambo åkt till jobbet. Stängde då av TV:n och satte mig mig vid datorn. När jag suttit där i en stund (kanske 30min) hör jag hur min sons leksak (en sån som man trycker på för att höra en melodi) börjar låta i ett av sovrummen. Dörren till rummet var stängt och ljusen släckt i rummet. Ingen fanns i rummet. Med hjärtat i halsgropen smyger jag till den stängda dörren och öppnar den. Altt var som vanligt förutom leksaken som spelade melodin. Försöker hitta en logisk förklaring till det hela typ. att batterierna kanske är på väg att ta slut eller så, men leksaken verkar fungera precis som den ska. Känner lite oro inför den kommande natten...