• Anonym (Kungen)

"Chrippa", vilken kung asså. Han brudarna vill ha!

Han är känd, han är snygg och han har stålar.
    Måste väl vara en 10-poängare i många kvinnors ögon?

Eller?

• Svar på tråden "Chrippa", vilken kung asså. Han brudarna vill ha!
  • Anonym (Googlade)

Jag googlade. Nej tack. Han var rätt snygg men ser ut som någon slags stockholmsbrat från 2008.

• Anonym (Wtf)

Vem f-n är Chrippa?

• Anonym (Nej tack!)

Är det han själv, eller någon i hans bekantskapskrets, som har skrivit detta?

När jag för första gången såg hans video var det en äldre kille som var så speedad och skrek i stället för att prata. Upplevde honom enbart som pinsam. 
    En tio-poängare är tystlåten och ödmjuk, men han skriker ut sina problem inför det svenska folket. Han verkar inte ha något filter. Men han har själv sagt att han har flera diagnoser, och det kan ju förklara hans störiga uppförande. Och är han verkligen bara runt 35? Trodde att han var mycket äldre. Läste att hans nya grannar redan efter ett par dagar var oerhört trötta på hans skrikande. Jag skulle inte vilja ha honom som granne. 

Man läser om bokföringsbrott och skatteskulder då han har levt långt över sina tillgångar. Så inte har han några stålar med alla dessa skulder. Och för mig är han en narcissist. Jag, jag, jag! Efter 10 minuter skulle han göra mig galen, för han kan väl inte vara tyst en enda sekund? Och det är väldigt avtändande.

• Anonym (Kille)

Kung? Hahahahaha pinsammaste anabolatorsken som går i ett par skor. "Jag är lika känd o stor som jocke"
    Tönten har en 10del av sin bror och blundar för sin kommande framtid. Hoppas han åker in

• Anonym (Nej tack!)

Hur kan Ts kalla sig för kungen, vem det nu kan vara??? "Han brudarna vill ha". Skriver man så dålig svenska är man ingen kung. 

• Anonym (Ojojoj)

Sitter och funderar på om jag vill byta min trevliga, ekonomiska 50-åriga man mot?..
    Jocke Boys brorsa på anabola som har miljonskuld hos kronofogden?
    Nä han var ingen hunk, bara tragiskt?

• Anonym (Tjejen)
    Anonym (Kungen) skrev 2024-12-27 16:22:46 följande:
    "Chrippa", vilken kung asså. Han brudarna vill ha!

Han är känd, han är snygg och han har stålar.
    Måste väl vara en 10-poängare i många kvinnors ögon?

Eller?

Antar att du är ironisk.
  • Anonym (Jo)

Ingen aning om vem det är, inte intresserad heller att veta.

• Anonym (Fredrik)

Det känns bra att bli gammal och verkligen inte ha en aning om vilka alla dessa nya kändisar och influencers är 😁 jag tror inte att han är en tiopoängare för kvinnor i min målgrupp eftersom de allra flesta nog har vuxit ifrån
    "kändis"-crushar, men vad vet jag.
    Denna chrippa känner jag inte. Men min farbror som är en sextioplussare vid namn Christer brukar kallas Chrippa, så det kan ju intresseklubben anteckna.

Svar på tråden "Chrippa", vilken kung asså. Han brudarna vill ha!