• Gabbe20202

Lukt i hemmet

Hej, jag bor i ett bo klok lägenhet! I denna lägenhet har ja problem med lukt i ett av rummen, de är ingen som sover där eller håller till förutom barnens kläder o min dator, lukten fastnar även INTE på kläder eller annat i rummet! Vi flyttade in för 1,5 år sedan o målade om alla väggar samt bytte golv. Det som hänt är att de kommer en lukt från ett av  rummet lukten är prutt/fis doft som ganska söt aktig fis doft eller gammal bajs blöja, det kommer o går i perioder men tar ca några få dagar tills den är tillbaka sedan försvinner när man vädrat! Lukten har nu vandrat till andra sidan som är vårt sovrum, luktar exakt samma sak sen 2 månader tillbaka.
    Jag har varit på vinden o letat efter möss eller andra döda djur men inget hitta! 
    råttfällor är även utställa men ingen fångst!
    har luktat bakom taklister o har tyckt känt en lukt därifrån också ganska skarp men kan inbilla sig för de har bara hänt 1 gång.
    Kan någon vänlig själ ha en möjlighet vad de kan va?😦 
  • Svar på tråden Lukt i hemmet
  • Mkay

Kan vara frågan om en död mus i väggen. I så fall finns det inget mer att göra än att vänta på att den ruttnar klart. 

• Anonym (Medium)

!!!
    Det är Fis-Anders ni fått efter er!!! Den gamla vålnaden! Ni känner till historien!
    Gå till biblioteket och fråga efter böcker! Ni har väl inte växter i något fönster mot norr och FRAMFÖRALLT: ni bor väl inte i Södra delen av landet?!
    Biblioteket i första hand - Medium i andra!
    Har ni frågor så hör av er.

Svar på tråden Lukt i hemmet