• Anonym (Joel)

Hur får jag tillbaka henne?

För ett oar år sedan dejtade jag världens finaste kvinna. Hon bor en bit bort men vi sågs trots avståndet flera gånger en sommar. Jag hade mkt omkring mig då och prioriterade inte att träffas alltid. Sen hörde Hon av sig och ville avsluta vårat dejtande. Hon skrev då att hon kände att jag inte hade så mkt intresse utan prioriterade min båt mer än henne. Men jah va ju tvungen att få färdigt den. Jag var dessutom mitt uppe i att hjälpa min mamma att flytta så jag kunde inte ses. Försökte förklara men hon skrev att det inte spelade någon roll utan att det va bättre att vi avsluta och hördes som vänner istället. 

Jag gjorde färdigt allt och bad henne om att ses. Hon ville inte ses utan tyckte avståndet och allt ställde till det för mkt. 
    Jag skrev att jag kan åka till henne, hon behöver ju inte åka hit var gång. Jag bönade och bad men så blir hon sur och skriver att jag måste lugna mig för vi bara setts 3 gånger. Men vi skrev en hel sommar och allt kändes så rätt. Jag hade glömt att fråga vad hennes barn hette skrev hon nu sist jag kontaktade henne. Jag har pressat henne på intima bilder. Jag har bett om ursäkt och vill få em chans att bättre mig. Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Hur får jag tillbaka henne?
  • Anonym (Boten)

Berätta att båten är klar nu.

• Anonym (Joella)

Är det en tråd där du skriver ur den andres situation? För inte är det väl du som är Joel och som har uppfört dig så korkat, men ändå tror att du ska få tillbaka henne?

• Anonym (Joel)
    Anonym (Boten) skrev 2024-12-28 22:27:46 följande:

Berätta att båten är klar nu.

Jag har berättat det. Hon säger att det inte handlar om den längre. Hon skriver vi kan va vänner bara men jag vill mer 
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Joel) skrev 2024-12-28 22:35:10 följande:
    Jag har berättat det. Hon säger att det inte handlar om den längre. Hon skriver vi kan va vänner bara men jag vill mer 
    Då är det vänskap som gäller
  • Anonym (Joel)
    Anonym (Joella) skrev 2024-12-28 22:31:56 följande:

Är det en tråd där du skriver ur den andres situation? För inte är det väl du som är Joel och som har uppfört dig så korkat, men ändå tror att du ska få tillbaka henne?

Jag skriver ur mitt perspektiv och bill vara ärlig. Jag har gjort fel mot henne och tar på mig det. Jag vill bara ha råd om vad jag kan göra för att få en ny chans. Jag har inte skött mina kort rätt. Jag kan inte släppa henne. Hon har påpekat alla dessa fel hos mig och därför är jag ärlig med dem
  • Anonym (Boten)
    Anonym (Joel) skrev 2024-12-28 22:35:10 följande:
    Hur kunde hon inte falla för det?
    obegripligt.

näe, då har jag inga fler tips.
  • Anonym (Volvo)

Hon är sårad , besviken, tappat tilliten och tappat känslor och säger klart och tydligt varför och att hon inte vill ha dig. 

Vad i detta förstår du inte? 

• Anonym (Problemet?)
    Anonym (Joel) skrev 2024-12-28 22:39:56 följande:
    Jag skriver ur mitt perspektiv och bill vara ärlig. Jag har gjort fel mot henne och tar på mig det. Jag vill bara ha råd om vad jag kan göra för att få en ny chans. Jag har inte skött mina kort rätt. Jag kan inte släppa henne. Hon har påpekat alla dessa fel hos mig och därför är jag ärlig med dem
    Vad är problemet med att förstå att du bränt alla chanser för att få henne? 

Du har:
    - prioriterat en bår
    - prioriterat mamma 
    - visat noll intresse för henne och hennes barn (som är en stor del av hennes liv)
    - och sist men absolut värst, PRESSAT henne på intima bilder! 

Att hon ens fortfarande är ok med att vara vän med dig ska du vara tacksam för. Visa att du kan det, att du kan respektera henne och hennes gränser så kanske (när grisar kan flyga) du kan få en ny chans. 
  • Anonym (Joel)
    Anonym (Problemet?) skrev 2024-12-28 23:52:55 följande:

Du har:
    - prioriterat en bår
    - prioriterat mamma 
    - visat noll intresse för henne och hennes barn (som är en stor del av hennes liv)

Att hon ens fortfarande är ok med att vara vän med dig ska du vara tacksam för. Visa att du kan det, att du kan respektera henne och hennes gränser så kanske (när grisar kan flyga) du kan få en ny chans. 
    Men jag har förstått mina misstag. Jag har ändrat mig och sagt förlåt många gånger. Hon sa när vi dejta att hon var kär i mig, då va jag ju sånn. Sen slutade hon gilla mig och kom dragandes med alla dessa anledningar. Jag är ju samma person fast bättre nu. Hon har blockat mig på snap nu för att jag försökte förklara mig igen. Hon är så kall.
  • Anonym (Joel)
    Anonym (Problemet?) skrev 2024-12-28 23:52:55 följande:

Du har:
    - prioriterat en bår
    - prioriterat mamma 

Men jag har förstått mina misstag. Jag har ändrat mig och sagt förlåt många gånger. Hon sa när vi dejta att hon var kär i mig, då va jag ju sånn. Sen slutade hon gilla mig och kom dragandes med alla dessa anledningar. Jag är ju samma person fast bättre nu. Hon har blockat mig på snap nu för att jag försökte förklara mig igen. Hon är så kall.
Svar på tråden Hur får jag tillbaka henne?