Känns som att jag fått akatisi igen
Hej allihopa, just nu så känner jag att jag är rastlös igen och orkar inte göra något än att ligga antingen i soffan eller i sängen och bara tänka på allt möjligt, inte ens se film eller lyssna på musik kan jag knappt göra, för när jag gör det så gör jag det för att plåga mig, jag började känna så under 2021, då jag brukade se dom första 40 45 minuterna innan jag började se i mobilen ett tag mitt i filmen, och 2022 så var det en period jag inte kände just för att se film, då jag kände att jag inte orkade då, och lyssnade på musik en period det året, sen 2023 så kom det just tillbaka att se just långfilmer som typ var lite över två timmar, typ två och ett halvt, då såg jag tillochmed med en som typ var tre timmar, nu precis innan julafton så började jag känna såhär att jag ville bara sitta och ruttna och inte göra något alls, inte ens lyssna på en enda låt vill jag ens höra, och inte ens se på ett avsnitt på en serie jag följer, jag kände inte så under 2020 och inte början på 2021, sen typ 2022 så började jag tröttna på såna matlådor jag brukade äta redan under 2021, idag känner jag mig tillochmed på varenda matlåda jag köper just när jag ska handla, och att jag nästan känner mig för att käka ute lite oftare istället, bara för att jag inte kan laga mat längre sen jag började med matlådor (först frysta matlådor, sen från kyldisken, nu nästan aldrig). Nu efter jul känner jag mig betydligt låg, så att jag inte vill träffa någon och vill bara ligga mest i soffan och bara tänka och bara fundera över livet. Kanske får berätta för personalen när dom sen kommer under dagen idag. Just nu så är det bara en vikarie som haft natten.