• Anonym (I)

Efter hur lång tid

Efter hur lång tid börjar en man visa sitt riktiga ansikte? Och när kan man se att hans intentioner inte var goda.

• Svar på tråden Efter hur lång tid
  • Anonym (Hm)

När han blivit bekväm och vet vart han var dig

• Anonym (I)
    Anonym (Hm) skrev 2025-01-03 23:57:02 följande:

När han blivit bekväm och vet vart han var dig

Tänker tidsmässigt också. 
  • Anonym (Mer info)

Inte helt enkelt att svara på då vi inte vet någonting alls om din/er situation. 

Hur länge har ni varit tillsammans? Vad syftar du på när du skriver att hans intentioner inte var goda?

Mvh!

• Anonym (I)

Han har börjat skylla på min reaktion mot hans respektlöshet. Vet inte riktigt hur jag ska förklara. Förut kunde jag kommunicera med honom, nu är det omöjligt. Tar jag upp att jag är sårad så kastar han det på mig.

• Anonym (Kea)
    Anonym (I) skrev 2025-01-04 10:05:48 följande:

Han har börjat skylla på min reaktion mot hans respektlöshet. Vet inte riktigt hur jag ska förklara. Förut kunde jag kommunicera med honom, nu är det omöjligt. Tar jag upp att jag är sårad så kastar han det på mig.

Då spelar det ingen roll hur lång tid som gått. Det är inte ett ok beteende från hans sida. 

www.varningstecken.n.nu

https://kurera.se/sa-kanner-du-igen-gaslighting-varningssignalerna/ 

• Anonym (Kort)

Ett halvår till ett år.

• Anonym (Kort)

Ja det där är inte ok hur lång eller kort tid det än har gått. Be honom dra åt skogen.
  • Anonym (M)

Då är det dags att avsluta. 
Svar på tråden Efter hur lång tid