• Anonym (Orolig)

Vad får kisset att lukta illa?

Sedan några dagar har jag märkt att mitt kiss luktar illa. Det luktar i halva toan. Det luktar inte urinvägsinfektion utan mer "otvättat underliv". Har mens nu och den plastiga bindan gör att underlivet luktar äckligt så vet inte om det har någon koppling. Dricker mycket energidryck och Pepsi max samt har ätit mycket onyttigt under jul/nyår om det skulle kunna spela roll. Dricker kanske 0.5l vatten/dag.  Men orolig blir man. 

• Svar på tråden Vad får kisset att lukta illa?
  • Anonym (Jenny)

Har du ätit sparris? Det får kisset att lukta jätteäckligt!

• Anonym (Japp)
    Anonym (Jenny) skrev 2025-01-06 15:58:10 följande:

Tänkte precis detsamma - sparris är ju även en klassiker att undvika om man planerar oralsex 😊 Annars vet jag inte ... hur brukar det vara annars när du (ts alltså) har mens? Om det inte vanligtvis brukar lukta då är det ju troligtvis inte det som är orsaken nu heller. 
  • Anonym (Ofta maten)

Har du ätit fisk och skaldjur? Det brukar få kisset att lukta.

Sen luktar ju mens inte hallon heller.

• Spucks
    Anonym (Jenny) skrev 2025-01-06 15:58:10 följande:

Aaahhhhh, jag älskar min kisslukt efter sparris Skrattande

TS, du kanske dricker för lite. Kiss luktar om man inte har druckit tillräckligt. Annars är den för det mesta nästan lukt- och färgfri. Vilken färg ha den? Ju mindre du dricker, desto mörkare färgen.
  • Anonym (Tjejgissar)

Om underlivet luktar illa också kanske du har fått en svampinfektion efter julens godsaker? Eller rubbning i PH-balansen.?

• Anonym

Om du drickerr för lite vatten så blir urinen koncentrerad , även lukten

• Anonym (Orolig)
    Anonym (Ofta maten) skrev 2025-01-06 16:11:20 följande:

Har du ätit fisk och skaldjur? Det brukar få kisset att lukta.

Sen luktar ju mens inte hallon heller.

Nej tyvärr inget av det. Hade ju varit bra om det vore en sådan sak. Stank lite mindre ikväll (efter 1.5 liter vatten under dagen) men luktar fortfarande.
Svar på tråden Vad får kisset att lukta illa?