• Anonym (Simon)

Fattar inte riktigt...

Killar handen på hjärtat nu... spelar ni lite svåra ibland? Om ni är intresserade av en tjej på riktigt? Spelar ni lite svåra ? Når ni ska svara henne eller att ni inte alltid vill tjata om att ses ? Varför ? 

Har en polare som gör detta. Han berätta att han har en tjej på kroken som är 10 år äldre än han och han vill inte verka på mot henne utan spelar svår men långt ifrån intresserad. Berättade detta för min syster som bara ryckte på axlarna och sa att det är det enda vinnande konceptet??

Fattar ingenting . Dela gärna med er. Jag behöver nog lära mig detta.

• Svar på tråden Fattar inte riktigt...
  • Anonym (S)

Skulle aldrig fungera på mig i alla fall. 

• Anonym (M)

Det är ett spel och ingår i flera dejtanden.Och det bli bara värre ju äldre man blir.Helt oseriöst.

• Anonym (Simon)
    Anonym (M) skrev 2025-01-07 21:03:01 följande:

Det är ett spel och ingår i flera dejtanden.Och det bli bara värre ju äldre man blir.Helt oseriöst.

Jag kör ju på bara. Brukar sällan lyckas helt ärligt... svårt att hitta en bra balans på svår och ointresserad bara. 
  • Fjäril kär

Spel eller inte det är ett beteende som är både omoget och avtändande.  
    Jag tappar intresset på 2 sekunder och torr som en öken

Jag är 47 år och det har aldrig funkat på mig nånsin. 

• Anonym (Jo)

Brukar fungera dåligt åt båda hållen.

• Anonym (Man)

Om vi vänder på steken, det fungerar inte att vara för på heller. Det bästa är lite lagom.

• Anonym (Simon)
    Fjäril kär skrev 2025-01-07 21:30:21 följande:

Spel eller inte det är ett beteende som är både omoget och avtändande.  
    Jag tappar intresset på 2 sekunder och torr som en öken

Jag är 47 år och det har aldrig funkat på mig nånsin. 

Nu spelar han svår med lite måtta. Han är inte på som en igel. Men han säger att han absolut visar intresse men inte överdrivet och han svarar inte direkt. Han tar initiativ till att ses. Så han spelar ju inte oåtkomlig alls men han sköter det lite städat. Kanske är en liten gråzon där som ändå verkar få vissa kvinnor att bli intresserade 
  • Anonym (Simon)
    Anonym (Man) skrev 2025-01-07 21:38:01 följande:

Om vi vänder på steken, det fungerar inte att vara för på heller. Det bästa är lite lagom.

Jag har enbart varit väldigt på. Det funkar ibland på vissa tjejer men tyvärr börjar dessa tjejer ställa krav rätt snabbt. Dom vet vart dom har en typ direkt 
  • Anonym (Tvärtom)
    Anonym (Simon) skrev 2025-01-07 21:38:31 följande:
    Nu spelar han svår med lite måtta. Han är inte på som en igel. Men han säger att han absolut visar intresse men inte överdrivet och han svarar inte direkt. Han tar initiativ till att ses. Så han spelar ju inte oåtkomlig alls men han sköter det lite städat. Kanske är en liten gråzon där som ändå verkar få vissa kvinnor att bli intresserade 
    Låter inte ett dugg som att han spelar svår. Kanske du som måste backa lite på förväntningar om att folk ska svara snabbt.
Svar på tråden Fattar inte riktigt...