Han vill inte ha sex längre
Hej!Jag är 25 år och min sambo snart 30. Vi har varit tillsammans i 4 år och har haft ett bra sexliv fram tills några veckor sedan. Hans sexlust skulle jag säga är relativt stor och många gånger varit drivande, vi har haft sex ungefär varannan dag i snitt under vår relation (med några ned och upp-gångar såklart).
Senaste veckorna så känns det som jag måste ta massor med intiativ för att det ska bli av nästan som att jag "tvingar" honom.
För vissa är 5 dagar till en vecka inte mycket men för oss är det, då det inte varit så tidigare och skapar oro. För övrigt är allting jätte bra och han är jätte fin mot mig, kramas vill vara nära osv.
Kan detta handla om otrohet att han ligger med någon? Tänder han inte på mig längre? Eller vad kan vara fel.
När jag tog upp det lite lätt säger han att han varit trött senaste tiden (dock haft mindre jobb att göra än tidigare då han varit mer aktiv upplever jag). Jag frågade om. hans lust/behov försvinner helt då och han säger att han tycker jag frågar mycket.
Någon som har en aning eller fundering?