• Anonym (Hjälp med skolarbete! :))

AI och AI användning

Hej! 

Jag går på gymnasiet Marina Läroverket! Jag och min grupp ska utföra en undersökning med skolan där vi, bland annat, undersöker åsikter om AI och hur det används i våra liv! Artificiell intelligens, även känt som AI, är idag en form av maskin-inlärd algoritm med syftet att efterlikna mänskligt lärande och tänkande. Istället för att skapa ett regelverk för hur mjukvaran, matas AI:n med data, något den sedan använder för att skapa ett eget regelverk. Vi kommer att använda informationen denna enkät samlar in och använda det i en undersökning om människors farhågor om AI. Om du ser detta får du gärna svara då det skulle hjälpa vår undersökning väldigt mycket. Den tar cirka 2 minuter och är anonymt. Era namn kommer inte att publiceras eller samlas in. Tack på förhand! 

Enkät: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfLlbj5sU3Jkju1tBzPkxkkdPE69Dh5rsEATj8xKM8IofN0JA/viewform?usp=header
  • Svar på tråden AI och AI användning
  • Anonym (Nädu)

Fan heller att jag skulle logga in på nån skum hemsida. Gör om så att man kan svara UTAN att logga in.

• Anonym (Hjälp med skolarbete! :))

Eftersom att det, alltså docs och google forms, är ett verktyg google använder måste man logga in på ett existerande google konto. Du behöver inte göra vår enkät såklart, men tänkte bara adressera det Glad Tack på förhand! 

Svar på tråden AI och AI användning