Dejta på distans?
Vid nyår så matchade jag med en kille på hinge, varpå han firat jul/nyår i sina föräldrars hemstad (1 h från mig) men bor egentligen 3 h bort från min hemstad. Vi började skriva och vi båda har ganska höga krav och krävs nog mycket som ska klicka rätt för man skulle vilja ses och även gå in i en relation. Men med honom var det som att det bara kändes RÄTT vara när vi skrev. Vi var medvetna om avståndet som stort hinder men kunde ändå inte slå bort tanken riktigt. Efter någon dag så kom vi fram att jag skulle åka upp, så jag bokade tåg och hotell. Sjukt nog så ställdes tåget in, så det var ett helvete med det. Vi slog bort tanken lite igen men vi båda ville fortfarande så gärna ses. Då sa han att han bokat tåg ner till min stad 2 dagar senare. Jag blev så glad. Så idag spenderade vi HELA dagen tillsammans (kl 11-19) och jag är inte van vid att spendera så mycket tid med någon för första gången speviellt, men allt var så bra. Det kunde ju vara en risk att vi inte klickade såklart, men det kändes så bra. Vi hade så mysigt. Ingen av oss hade nog trott att det skulle kännas så naturligt så snabbt. Vi var båda sugna på varann men hade absolut inte tänkt ha sex, så vi myste mycket men inte det, tills precis innan han skulle åka så kunde vi inte låta bli och då gjorde vi allt och låg där nakna och även det kändes bra.Vad händer nu och hur ska man tänka framåt? Vad tänker ni?