Situationship /MÄN hjälp mig tänka
Jag har träffat en kille några månader. Vi kom överens rätt tidigt att vi skulle hålla det lättsamt, ha sex och umgås. Han vill inte ha en relation och har svårt att utveckla känslor. Jag kände ändå en lättnad över detta då jag är less dejtandet. Vi har haft sex, riktigt skönt sex. Vi har en connection och kemi som jag har svårt att motstå. Han har uttryckt att han känner samma. Under tiden som vi haft sex så har han i samband med våra träffar öppnar upp sig och pratat om djupa saker, barndomstrauman osv. Jag har inte frågar något om detta utan han har gladeligen berättat det för mig. Han har uttryckt att det är skönt att prata med mig och att han sällan pratar såhär djupt med folk runt omkring honom. Han försökte ofta få mig till gymmet, för att träffa mig öppet bland folk.. och vi kunde fastna i varandras blick ofta. Han kollar mycket på mig när vi ör bland människor. En dag hamnade vi med våra barn på ett lekland och vi umgicks där ihop vilket var väldigt trevligt. Han uttryckte att han tycker att jag är smart, lugn, rolig och intressant och att han har stark attraktion till mig. Vi känner alltså lika gällande varandra. Han börjar dock skoja om att jag säkert pratar med andra män eller träffar andra män, har sex med andra män och hab har sett mig titta på andra män och påpekat det. Han har över uttryckt frågor kring mitt ex. Han har självmant pratat om sitt kärleksspråk och hur han visar kärlek. Han sa innan julledighwten att han varit tydlig med mig om att han inte vill ha en relation och svårt med känslor. Nu under ledigheterna hade vi inte kontakt med varandra på två veckor och jag hör av mig till honom när jag är hemma igen och önskar ses när han har möjlighet.. Han svarar med att fråga om jag umgåtts med någon kille? Sen när jag förklarar att jag inte gör det eller har gjort det. Så svarar han inte mig? Vad är detta? Jag förstår ingenting. Jag vill träffas och ha sex men vad pysslar han med?