• Anonym (TjenaMannen)

Skaffa en partner för att bli mer eftertraktad?

Funkar det på tjejer att man som kille gör sig mer eftertraktad om man skaffar en annan partner? Kommer en viss tjej vilja ha mig mer när jag är upptagen?

stämmer det att tjejer vill ha killen som alla andra tjejer vill ha?

• Svar på tråden Skaffa en partner för att bli mer eftertraktad?
  • Anonym (Omoget)

Jag förstår varför ingen vill ha dig.

• Anonym (Tar på sval)

Om man inte kan få tjejer så får man ju problem med att få tjejer för att få tjejer.

• Mandel

Snarare tvärtom!

Jag och en killkompis var ofta ute tillsammans och ingen av oss fick någonsin hugg när vi var ute, men när han var ute ensam så fick han kontakt med kvinnor varje gång.
    Tolkar det som att folk trodde vi var ett par.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Fjäril kär

Hur tänkte du nu? 

Du är singel nu och den specifika tjej du vill ha är inte intresserad..Varför skulle hon plötsligt bli intresserad om du gifter dig med någon annan? 

Det funkar inte så. 

Om hon skulle ragga på en upptagen man så vad säger det om henne?  Och är det nån du skulle lita på i längden just därför?  

Och du tänker Alltså medvetet vara otrogen för att hitta en tjej?  Tror du hon kommer lita på dig?

• Anonym (Eli)

Snälla, gör inte så mot någon. Att bli tillsammans med en tjej för att göra en annan tjej svartsjuk är extremt fult och manipulativt. En kille som jag inte var intresserad av krossade en annan tjejs hjärta just på det här sättet. Om jag var ointresserad innan blev jag om möjligt ännu mindre intresserad efter att jag fått höra om den fadäsen.

• Tecum

Intressant tråd. Kvinnor skriver att TS är dum som tror det fungerar samtidigt som man skriver att det är fult att göra så mot den tjej man har. Är man medveten om motsägelsen i det?

För faktum är att TS har en poäng. Kvinnor är komplicerade ibland, en kille som varit ensam länge ses med viss misstänksamhet, "vad är det för fel på honom?" Men om han plötsligt visar sig med en partner får han liksom stämpeln godkänd då en tjej visar att hon vill han honom. Vilket gör andra tjejer intresserade enligt principen "man saknar inte kon förrän båset är tomt!,.
    Det hände mig, det hände min kompis och jag vet andra som sagt det. Vi hade varit ensamma länge utan napp. När jag väl hade en flickvän dök det genast upp andra som anmälde sitt intresse. Kan tillägga att jag inte gav någon respons då jag hade en bra flickvän.

Så TS, om du ska prova metoden ska du ha en tjejkompis som låtsas var din flickvän. INTE lura någon ovetande tjej!

• Anonym (M)

Uppenbarligen så är det rätta svaret att på vissa kvinnor fungerar det och vissa inte

• Anonym (Se upp för dem!)

Det är kanske en bra idé för att bli mer populär hos tjejer, men de extra tjejerna som visar intresse av det skälet vill du inte ha.

Det handlar då inte om dig, utan om att de vill "vinna" över den andra kvinnan. Finns det något som kallas för toxisk feminitet så vill jag nominera just det här. Den driften att "vinna":över en annan kvinna och använda en man som medlet att göra det.

Att göra så är förmodligen bara toppen på ett isberg av andra toxiska beteenden hon har. Så det är en dum idé. Kanske tom farlig 

• Anonym (J)

Haha nej 

Men visst han får ju gärna ha haft någon innan. Annars kanske man undrar lite.

Men en upptagen man kollar man inte ens efter , han är ju upptagen! 

Svar på tråden Skaffa en partner för att bli mer eftertraktad?