• Anonym (Ruggugglan)

Han ber aldrig om bilder på mig….

Jag har träffat en man. Pga hans jobb ses vi sällan och jag ber om selfies. Han skickar. Men han ber aldrig om selfies på mig?.någon som har en tanke om varför. Förutom att han nog tycker att jag är jädra rugguggla?

• Svar på tråden Han ber aldrig om bilder på mig….
  • Lynx123

Han tycker nog bara att det känns lite.fånigt. Själv avskyr jag selfies...vet hur min kille ser ut och han vet hur jag ser ut. Men alla är.vi olika!

• Anonym (T)

Oj, jag skulle inte komma på tanken att be en partner om selfies. Ni kanske bara är rätt olika i hur ni ställer er till det.

• Zoegazz

Absolut avskyr när män ber mig skicka bilder. Han kanske är likadan. 

• Anonym (Hm)

Han kanske inte tycker att det känns lite fånigt.

• Teresse7

Jag skulle heller aldrig be någon skicka selfie till mig. Dejtade en kille ett tag som frågade mig om selfies ibland. Är inte riktigt min grej. Frågade aldrig tillbaka och tänkte nog inte på det. 

• Anonym (Öh)

Alla är vi olika. Jag blir obekväm när folk skickar selfies till mig eller ber om selfies. Det betyder inte att jag inte tycker de är vackra eller fina. Man är olika i hur man kommunicerar. 

• Anonym (Enkelt)

För att man inte håller på så.

• Anonym (jag)
    Anonym (Ruggugglan) skrev 2025-01-15 19:21:35 följande:
    Han ber aldrig om bilder på mig?.

Jag har träffat en man. Pga hans jobb ses vi sällan och jag ber om selfies. Han skickar. Men han ber aldrig om selfies på mig?.någon som har en tanke om varför. Förutom att han nog tycker att jag är jädra rugguggla?

Konstigt att din första slutsats skulle vara att han tycker att du är en rugguggla. Varför skulle han tycka det? 

För min del känner jag inte att jag skulle behöva en massa selfies från nån jag dejtar, så jag skulle nog inte heller be om det. Utan att för den skull tycka illa om hur personen ser ut. 
  • Anonym (......)

Han vet ju hur du ser ut?

Svar på tråden Han ber aldrig om bilder på mig….