Dominanta kvinnor
Varför är det kul att bestämma, få som man vill?
Varför är det kul att bestämma, få som man vill?
Kul vet jag inte, men jag blir dominant om jag umgås med inkompetenta, handfallna män. Någon måste ju styra och klarar inte den manliga tönten det får jag som kvinna ta rodret. Och all respekt för honom försvinner på köpet.
Kul vet jag inte, men jag blir dominant om jag umgås med inkompetenta, handfallna män. Någon måste ju styra och klarar inte den manliga tönten det får jag som kvinna ta rodret. Och all respekt för honom försvinner på köpet.
I min umgängeskrets så finns ett tydligt mönster. I samtliga fall med skilsmässor så har männen lämnat relationen och i samtliga fall så har dom varit tillsammans med dominanta/bestämmande kvinnor!
Nej båda ska få bestämma
Nej båda ska få bestämma
I min umgängeskrets så finns ett tydligt mönster. I samtliga fall med skilsmässor så har männen lämnat relationen och i samtliga fall så har dom varit tillsammans med dominanta/bestämmande kvinnor!
Nej båda ska få bestämma
För det är inte naturligt att kvinnan ska vara den dominanta parten. Om hon tvingas börja leda och styra för att mannen inte kan steppa upp så tappar hon respekten på en rent biologisk nivå.
Men förmodligen handlar denna trådstarten mer om sexuella behov, att en mammas gosse vill få vara liten och undergiven i sovrummet och slippa behöva ta ansvar. Mesigt så det osar om det