• Anonym (Anonym)

Har blivit indragen i ett triangeldrama

Jag har en killkompis som jag har känt sedan vi var små, och just nu dejtar han (typ) en tjej, som jag också har blivit nära på kort tid, lärde känna henne via honom. Men det finns en annan tjej med i bilden, en tjej som han har varit kk med, som är intresserad av honom på ett romantiskt plan och han står och velar mellan båda tjejerna eller han har i alla fall inte sagt helt tydligt till den tjejen han var kk med att han inte är intresserad av henne på det sättet. Jag har även lärt känna den tjejen han var kk med så jag är vän med henne också, och jag har blivit indragen i detta triangeldrama nu då de håller på att skriva till mig om det och fråga en massa frågor och ber mig berätta saker. Jag är någon slags medlare nu, känns det som. Någon slags budbärare mellan alla och jag vill inte välja någons sida här. Vad ska jag göra nu när jag står i mitten mellan alla här?
  • Svar på tråden Har blivit indragen i ett triangeldrama
  • Anonym (Anonym)

Vill inte att det ska bli konstigt när vi umgås och jag vill ha kvar alla i mitt liv ju

• Anonym (Bt)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-01-19 02:32:53 följande:

Vill inte att det ska bli konstigt när vi umgås och jag vill ha kvar alla i mitt liv ju

Säg att de får ta det med killen som det handlar om och som vet svaren på deras frågor 
  • Lynx123

Vägra svara på allt som har med deras relationer att göra. Säg till på skarpen om de försöker använda dig på det sättet - det är både gränslöst och barnsligt.

• Anonym (Svar på tal)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-01-19 02:31:38 följande:
    jag har blivit indragen i detta triangeldrama nu då de håller på att skriva till mig om det och fråga en massa frågor och ber mig berätta saker. Jag är någon slags medlare nu, känns det som. Någon slags budbärare mellan alla och jag vill inte välja någons sida här. Vad ska jag göra nu när jag står i mitten mellan alla här?
    Du har blivit indragen - ta dig ur!! Säg till dem att du inte tänker vara en mellanhand längre, upprepa gång på gång - fråga honom, jag vet inte hur han tänker eller vad han gör. Oavsett vad du vet!
  • Anonym (M)

Vet tjejerna om varandra?

Jag hade sagt till killkompisen att skärpa sig, inte hålla på med två på samma gång. 

Sedan hade jag sagt till tjejerna att prata med honom och inte med dig. 

Svar på tråden Har blivit indragen i ett triangeldrama