• Bella044

Stor Penis vad är det för er?

Träffar en kille just nu som jag har sex med men svårt, jag anser att han har väldigt stor penis.. 

Vad är stor för dig? 
    Hellre lång och smal? 
    Jsg postar en bild det är enklare..
    Har givetvis tillåtelse av honom

Stor penis
  • Svar på tråden Stor Penis vad är det för er?
  • Anonym (Big dick)

Jag har aldrig tyckt att jag har stor sen har man ju märkt beroende på vem man har varit med att man kanske är välutrustad. Ofta när tjejer säger att man är stor så har man tänkt att de bara sagt de för att vara snälla. 

Sen kan man märkt med vissa tjejer att det är riktigt tight, har ca 20*18. Men samtidigt när man är i badhuset så ser man ju andra med betydligt större och tänker ibland "hur fasen kan dem ligga med någon".

Gäller nog att träffa rätt partner där allt stämmer, skönast sex hade jag med en rätt liten right och vältränad tjej där jag konstigt nog kunde hålla ut ganska länge. Brukar tendera att komma rätt fort i mellanåt. 

• Anonym

Heter han Penis eller varför skriver du med versal?

• Noname00
    Bella044 skrev 2025-01-19 05:25:57 följande:
    Stor Penis vad är det för er? Träffar en kille just nu som jag har sex med men svårt, jag anser att han har väldigt stor penis.. 

Vad är stor för dig? 
    Hellre lång och smal? 

Vad får dig att uppleva den som stor?
  • Anonym (L)

Tycker det är löjligt att hålla på med att mäta. Det är subjektivt vad man upplever är för stort eller litet. Mer intressant att läsa hur ni löser problemet med att ni upplever organet ha fel storlek.

• Anonym (Jo)
    Anonym skrev 2025-01-20 10:08:47 följande:

Heter han Penis eller varför skriver du med versal?

🤣 Man undrar om det är så.
  • Anonym (Vera2)

Ts skulle posta en bild, kanske att det är en kille som vill göra det?

• Anonym (2016)

Bilden verkar inte ha kommit med.

• Noname00

Vad är en stor penis?
    Dom flesta kondomerna är 18- 18.5cm långa och det är extra safe att ha den där extra halv cm eller mer så den alltid sitter mot kukroten.

Vill man ha längre?
    Jag som kille känner inte njutning av att "slå i botten" hellre att det töjer lite grann om kvinnan i fråga finner njutning i det.

• Anonym (?)
    Bella044 skrev 2025-01-19 05:25:57 följande:
    Stor Penis vad är det för er? Träffar en kille just nu som jag har sex med men svårt, jag anser att han har väldigt stor penis.. 

Vad är stor för dig? 
    Hellre lång och smal? 

Allt under 20 cm är inte värt besväret 
  • Anonym (Anno nym)
    Anonym (?) skrev 2025-01-20 16:02:53 följande:
    Allt under 20 cm är inte värt besväret 
    Varför inte?
Svar på tråden Stor Penis vad är det för er?