• Anonym (Sofie)

Inga symtom?

Hej!
    Jag är i v.11 och i början av min graviditet hade jag illamående, ömma bröst, extremt trötthet nu har allt det gått över.
    Jag har fått tid för ultraljud om två veckor.

Jag har tidigare ett missfall bakom mig under hösten och kan inte sluta att känna oro över att mina symtom är ?borta?.
    De ?symtomen? jag har är att jag inte kan äta sådant som jag tidigare älskade, så som söta saker, läsk, chips, då jag helt har fått avsmak från det.

behöver lite pepp, är det fler som symtomen försvunnit för men ändå haft en pigg bebis på ultraljud?

med tanke på mitt tidigare missfall är jag sååå orolig över att något ska ha hänt med bebisen 

• Svar på tråden Inga symtom?
  • Anonym (Elin)

Kan du fortfarande inte äta de saker du nämner? Det är svårt och svara på frågan eftersom det är så olika för alla, men för mig har symptomen bara ökat och jag är i vecka 12 nu. 

• Anonym (LL)

Hej! Jag är gravid i vecka 20 nu, och mina symptom har verkligen gått upp och ner hela graviditeten. Var som du väldigt orolig när jag upplevde att de försvann, exempelvis att brösten inte ömmande eller jag inte kände något illamående. Har också missfall i bagaget, och har flera gånger varit helt säker på att det varit kört. Hoppas allt går vägen för dig, och att du får se en livlig bebis på ultraljudet:) 

• Anonym (O)

Syntom kan försvinna när kroppen anpassat sig lite efter nya hormonerna för visa och för andra är det hemskt hela vägen i mål. 

Previs som dig hade jag missfall precis innan kub första graviditete, så var som dig livrädd när jag typ inte hade symtom och när de få jag hade lättade, men det blev en bebis 🥹❤️

• Miniflin

Hej! Jag är gravid i vecka 28 och hade precis som du symptom som klingade av runt vecka 10, kände mig aldrig riktigt gravid innan dess heller. Sen drog de igång igen med illamående i vecka 14, sjukt skumt. Sen försvann det också. Hade dock alltid mer eller mindre ömma bröst. Tror inte du ska vara orolig, spökveckorna är kända för att göra oss kvinnor ångestfyllda!

• Pea593

Är i v 37 och har knappt haft ett enda symptom under denna graviditet. Haft 3 missfall bakom mig och kände inte mer symtom den här gången när det gick vägen. Så lite symtom betyder inte att något är fel. Men förstår såklart din oro. Lycka till! Håller tummarna. 

Svar på tråden Inga symtom?