-
-
-
Svar på tråden Vänta barn med svärmor
-
Både du & svärmor ska skämmas!!
-
Det gör vi som fan min flickvän vet inte om att hennes mamma är grvid än?..Raggartjejen skrev 2025-01-26 01:49:55 följande:
Både du & svärmor ska skämmas!!
-
Vad händer när barnet är fött? Du vet att det är ditt, men får inte visa något större intresse än vad som är normalt. Och förr eller senare så vill hon väl att du betalar underhåll för barnet tills det fyller 18 år.
I din situation skulle jag göra slut med dottern, förr eller senare så kommer sanningen fram. Svärmor verkar vara ett riktigt stolpskott som gör så här mot sin dotter. För säkerhets skull bör du kräva ett faderskapstest. -
Att en tonårings mamma som är 47 är gravid, och "inte vet vem pappan är" lär inte bli roligt. Hon kommer att skämmas för sin gamla mamma, och det blir mycket tjafs. Men frågan är om detta är sant? Så här illa kan man väl inte bete sig mot sin tjej och sin dotter??
-
Barnet har rätt att få kännedom om sin far. Detta måste fram i ljuset oavsett vilka konsekvenserna blir. Barnafadern får betala underhåll och den 47-åriga morsan får leva isolerat med sitt barn. Folk i hennes rhet ko.mer att dra sig undan, eller också är detta ett skämt. Hoppas det.
-
Känns ju rimligt att en 47-åring blir gravid på första försöket .
-
Så ditt barn kommer vara syskon med din tjej. Du blir din tjejs bonuspappa.
bra där.
Trolltråd dock -
Hahaha om detta är sant så är det ju bara byta upp dig och ta ditt jävla ansvar som blivande pappa.
-
Min tanke också.Anonym (K) skrev 2025-01-26 07:00:56 följande:
Känns ju rimligt att en 47-åring blir gravid på första försöket .
-
Jag hoppas att det är dålig skämt.
Tjejen bör få veta snaras. Det är så hemsk att vara lutad av sina nära. Äckligt.
-
Å va jobbigt, men du är bara19 år gammal, jag tycker 47 åringen är den som borde skämmas mest, då borde man ju vara mera mogen..... Du har ju lärt dig den hårda vägen nu.....att tänka efter före man agerar i stundens hetta....
Jag hoppas du har någon som kan stötta dig..... jag tänker att sanningen kommer komma fram för eller senare... jag tänker att barnet behöver faktiskt få veta sanningen...
Tänker att barnet kommer väl och vara hos mamman men att du vill väl vara delaktig på något sätt.... ni får väl prata om saken... kanske inte sanningen behöver komma ut direkt och inte till alla.... men när dottern/din flickvän får veta kommer hon ju må väldigt dåligt tänker ja....kan inte vara roligt för henne precis....
och hon har ju inte gjort något själv...för att hennes mamma o pojkvän går bakom hennes rygg.... hoppashon kan få stöd.....
-
Förlåt att jag inte har svart. Kan andas ut hon var på ultraljud i fredags den var död i magen så skönt. fick mig en läxa iallafall