• Anonym (Inte bebis)

Blir behandlad som en bebis :(

Min man låter mig inte ha nycklar till hans vapenskåp...fine. Men nu har han också låst in värjor svärd och bäck med korv och vin eller vad den heter typ långt spjut med grejer på. Armborstet med.  Två gånger att jag vält ner npt och nu fpr jag inte leka med dem. Jag är lite klumpig bara men nu får jag inte ens använda kniv när jag lagar mat, eller han förbjuder inte men han säger jag gör det, låt mig hacka osv. Det är inte hans fingertopp som åkte av utan min egen. Och ja det var otäckt och han behövde köra mig till akuten men shit happens. Känns som han behandlar mig som en bebis :(

• Svar på tråden Blir behandlad som en bebis :(
  • Goneril

Skämttråd. Det har funnits liknande om vapenvård
    I detta forum. TS, har du licens? En googla bort finns allt om vspenvård. Att du inte ska ha tillgång till några vapen och leka med dem uppenbart. Du ska heller inte hantera köksknivar, att maken behandlar dig som ett oförståndigt barn gör han rätt i. Antagligen finns en diagnos med i bilden.

• Anonym (Trolleritrollera)
    Goneril skrev 2025-01-26 06:31:57 följande:

Skämttråd. Det har funnits liknande om vapenvård
    I detta forum. TS, har du licens? En googla bort finns allt om vspenvård. Att du inte ska ha tillgång till några vapen och leka med dem uppenbart. Du ska heller inte hantera köksknivar, att maken behandlar dig som ett oförståndigt barn gör han rätt i. Antagligen finns en diagnos med i bilden.

Exakt! Det är samma person som tror att ett uppstoppat älghuvud på väggen bevakar TS och hon pratar även med djuretTomte
    Även samma TS som måste sitta på sin kille i soffan, trängas i en 90-säng för att hon vill sova ovanpå honom och är allmänt klängig.
Svar på tråden Blir behandlad som en bebis :(