• Anonym (Nyfiken)

Nyfiken på fist upplevelse

Hur upplever ni som mottar fist och ni som ger?

Bra eller dålig upplevels?

Syfte, lära av andras erfarenheter.

Respekterar avsändaren och kommentarer, håll god ton i samtalen.  

• Svar på tråden Nyfiken på fist upplevelse
  • Anonym (Också nyfiken)

Jag och ett ex försökte en del men konstaterade att hans näve var för stor. Det vi dock båda kände i våra försök var att det var väldigt sensuellt och mjukt och lugnt, och gav stor njutning till mig. Sen det mjuka var ju en nödvändighet i undersökandet, lite som med en ouppvärmd anal där jag också behöver ta det rätt mjukt och lugnt. Men just det sensuella med fisting just hur nära vi är varandra, liggandes bredvid. 

• Anonym (K30)

Som kvinna och mottagare kan jag bara säga att jag tycker att det är fantastiskt. Går igång på att det känns lite tabu. Men man måste ju vara väldigt försiktig och lugn för att det inte ska bli obehagligt. Sen får man avancera efter hand (no pun intended) om man vill ju. Gillar känslan av att vara helt fylld och samspelet med min partner. Det kräver liksom en särskild form av närvaro och lyhördhet. 

• Anonym (Erfaren 77)

Jag och hustrun praktiserar fisting emellanåt sedan snart 20 år. Som givare är det en härlig känsla att efter god uppvärmning långsamt glida in med handen. Mycket glidmedel krävs och försiktighet. Väl inne tycker min kära det är fantastiskt och brukar komma relativt fort och då krampar det fantastiskt om handen. Bara njut och lyssna på varandra. 

• Anonym (Sara)

Suveränt både att få och ge. Ser inget tabu med det, känns det bra så gör det.

• Anonym (Petta)

Min exsambo älskade det. Jag har ganska små händer och hon rymlig, så det funkade jättebra, det saknar jag.

• Anonym (Fascinerande)

Gjort det med några tjejer (inklusive min fru) och har rätt stora händer. Är mest fascinerad över att det går, blir inte direkt upphetsad av det, och det kan strama rätt hårt om handen på gränsen att det gör ont.

Men det har varit uppskattat av mottagarna.

• Anonym (Förvånad)

Intressant med alla som ogillar inlägg här, vad EXAKT är det man ogillar med inlägg som det ovan eller anonym (sara)

• Meddelande borttaget
  • Anonym (man51)
    Anonym (Förvånad) skrev 2025-04-03 12:23:21 följande:

Intressant med alla som ogillar inlägg här, vad EXAKT är det man ogillar med inlägg som det ovan eller anonym (sara)

Är periodisk läsare och skribent på detta forum. Men har konstaterat att denna företeelse har ökat, markant, främst inom kategorin "sex-och samlevnad".

Så till den grad att somliga trådar blir fullständigt "oläsbara"...

Det finns somliga på detta forum som inte anser att man skall få skriva om sex-och samlevnad på detta forum, för det är minsann ett "familjeforum". Men somliga verkar helt ha missat att det finns tydliga "kategorier" som detta forum är indelat i.

Stör man sig på att det finns folk som har frågeställningar om sex-och samliv, olika typer av sex, fantasier, idéer, tankar, fetischer. Klicka vidare!

Sen att det kan finns somliga som skriver rena fantasier och kanske använder sin tråd för att leva ut någon form av fantasi, eller bara provocera. So what?

Det finns en enkel lösning. Ge fan i att läsa. Ge fan i att kommentera, om man inte har något man vill tillföra i diskussionen. 

är man vuxen så bör man förstå att vuxna människor kanske har ett sexliv. Somliga kanske har det i en stadigvarande relation. Det sex som praktiseras kanske ibland även har inslag av aktiviteter som somliga anser vara snuskiga, tabubelagda, äckliga, etc bl a bl a. Deal with it!

Det räcker med den här förbannade snöflingementaliteten, de lättkränktas samhälle. Gå vidare med ditt liv istället. Vill folk diskutera "fisting" låt de göra det då. Varför bry sig så enormt mycket...

Låt minustecknen hagla... Cool
  • Anonym (Förvånad)
    Anonym (man51) skrev 2025-04-03 13:04:53 följande:
    Är periodisk läsare och skribent på detta forum. Men har konstaterat att denna företeelse har ökat, markant, främst inom kategorin "sex-och samlevnad".

Så till den grad att somliga trådar blir fullständigt "oläsbara"...

Det finns somliga på detta forum som inte anser att man skall få skriva om sex-och samlevnad på detta forum, för det är minsann ett "familjeforum". Men somliga verkar helt ha missat att det finns tydliga "kategorier" som detta forum är indelat i.

Stör man sig på att det finns folk som har frågeställningar om sex-och samliv, olika typer av sex, fantasier, idéer, tankar, fetischer. Klicka vidare!

Sen att det kan finns somliga som skriver rena fantasier och kanske använder sin tråd för att leva ut någon form av fantasi, eller bara provocera. So what?

Det finns en enkel lösning. Ge fan i att läsa. Ge fan i att kommentera, om man inte har något man vill tillföra i diskussionen. 

är man vuxen så bör man förstå att vuxna människor kanske har ett sexliv. Somliga kanske har det i en stadigvarande relation. Det sex som praktiseras kanske ibland även har inslag av aktiviteter som somliga anser vara snuskiga, tabubelagda, äckliga, etc bl a bl a. Deal with it!

Det räcker med den här förbannade snöflingementaliteten, de lättkränktas samhälle. Gå vidare med ditt liv istället. Vill folk diskutera "fisting" låt de göra det då. Varför bry sig så enormt mycket...

Låt minustecknen hagla... Cool
    Ja, det är ytterst märkligt. Kan köpa att i en tråd om något politisk ämne att man sätter tummen ner på åsikter man inte delar,  men att göra det för att någon gillar en form av sex man själv inte gillar, det är bara småaktigt.

Varför är man ens inne och läser i tråden om man ogillar den typen av sex?
Svar på tråden Nyfiken på fist upplevelse