• malmograbb8

Har jag blivit våldtagen eller bara lurad?

Jag och min sambo har ett väldigt utforskande och kinky sexliv men förra helgen så hände något som jag inte riktigt vet hur jag ska reagera på samt hantera rent känslomässigt.

Jag blev väldigt berusad och efter att jag och min sambo hade haft sex så somnade jag i soffan med enbart shorts på mig, min sambos barndoms manliga gaykompis kom tydligen hem till oss när jag sov.

Min sambo berättade att jag hade fått stånd i sömnen och då hade hennes kompis frågat henne om han fick suga av mig vilket hon accepterade.

Men jag blev aldrig tillfrågad?
    Vad innebär det här egentligen?

• Svar på tråden Har jag blivit våldtagen eller bara lurad?
  • Anonym (Ey okey)

Det betyder att du helt enkelt kan anmäla både din sambo och hennes kompis. Inte ok någonstans 

• malmograbb8
    Anonym (Ey okey) skrev 2025-02-04 19:09:27 följande:

Det betyder att du helt enkelt kan anmäla både din sambo och hennes kompis. Inte ok någonstans 

Jo jag känner också på det sättet, men jag förstår även min sambo som vid det tillfället tyckte att det var en utmanande grej i vårt sexliv utan att tänka på att jag kanske skulle reagera som jag har gjort
  • Meddelande borttaget
  • malmograbb8
    Anonym (xA) skrev 2025-02-04 19:18:26 följande:

Nej fy fan vad nasty.. 

Ja lite jobbigt faktiskt
  • Anonym (M)

Du vaknade ju, så hur var det då? Bad du honom sluta?

• Anonym (övergrepp)

Jag skulle utan tvekan se det som ett sexuellt övergrepp.

Men  har ni gjort liknande saker tidigare, som du har gett ditt samtycke till? Har du alltså samtyckt till att inte behöva ge något samtycke? (Om du fattar vad jag menar.) 

Annars känns det ju konstigt att din sambo kan tro att detta var något som föll inom ramen för det "godkända" i ert sexliv. Jag anser som sagt att det var ett sexuellt övergrepp. Din sambo kan ju inte bestämma vad någon ska få lov att göra med dig när du inte är i stånd att själv ge ditt samtycke (och alltså inte heller har gett det på förhand). 

• Meddelande borttaget
  • malmograbb8
    Anonym (M) skrev 2025-02-04 19:27:15 följande:

Du vaknade ju, så hur var det då? Bad du honom sluta?

Jag vaknade inte utan min sambo berättade för mig dagen efter 
  • malmograbb8
    Anonym (xA) skrev 2025-02-04 19:28:14 följande:
    Ja du det kan jag tänka mig. Banka skiten ur han och sen spring. 
    Fick reda på det dagen efter av min sambo
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Har jag blivit våldtagen eller bara lurad?