Min kompis tjej
Min bästa vän. En man. Som jag umgåtts med i flera år. Vi har aldrig haft sex utan det är vänskap, har träffat en tjej. Hon har aldrig visat nån svartsjuka mot mig utan verkar ha accepterat att vi är vänner. När han ska umgås med mig och den kretsen vi umgås i så har hon varit med sina kompisar på sitt håll och det har känts som att hon accepterar och är storsint. Vi umgås aldrig själva längre jag ich min vän.
Nu hände det att vi festade ett gäng. Min killkompis och jag och några vänner till oss. Hans tjej blev frågad om hon ville med men hon var bortbjuden på annat håll så dom delade på sig. Dom umgås mkt så det är sunt att dom delar på sig ibland tycker dom bägge. Iaf så hamnade vi på efterfest hos mig och min killkompis somna på min soffa. Han vaknade och hade lite panik. Missade samtal från sin tjej som han skulle sovit hos.Han bestämde sig för att gå hem och ringa sin flickvän. Hon var lugn först men senare på kvällen hade hon blivit misstänksam och ledsen. Hon hade sagt att det inte känns bra oavsett och ville ha tid att tänka över allt. Han är nu helt förstörd och ringer och gråter till mig.
Frågan är vad jag kan göra? Detta blev så dumt. Ska jag kontakta henne och förklara eller ska jag låta det vara?