Är jag våldsam?
hej
jag behöver ventilera ut mina känslor då jag har ingen och vända mig till. Jag är tillsammans med en kille jag är jätte kär i vi har varit tillsammans i 2 år, jag vill så gärna bo med honom, han har alltid hittat anledningar till varför han inte kan bo med någon just nu, han flyttade senare in till sin vän. Nu måste han flytta ut, då frågade han mig om jag vill bo ihop. Två veckor innan han frågade. Så förklarade han varför vi inte kan flytta ihop. hans anledningar är att jag startar bråk. Sedan kom gradvitet upp På tal, att han inte vill att jag ska ha barn med honom, att jag hade varit en dålig mamma. Jag har ångest problematik; tror han syftade på det.
jag blev nyss sjukskriven, och mycket har hänt privat. Nu när jag är sårbar och ledsen så slänger han ut kommmentaren, ?du har friktion med alla? inte konwtigt att de som hänt har hänt. Jag blev jätte ledsen och sur och slängde min dricka på honom och han blev blöt. Jag har enorma skuldkänslor. varje gång vi bråkar så är allt mitt fel. Jag mår jätte dåligt över allt detta, men jag kan inte va utan honom, han betyder allt för mig .