• Adolfobic

Hur mycke sanning är detta?

Jag erkänner först att, ja! Jag ibland porrsurfar när lusten blir för mycke.
    Vid detta tillfälle stötte jag på en content creator som hade namnet "GentlyPerv" Sen mannen som är italienare går om kring på vad jag misstänker är nakenstränder och onanerar helt öppet eller sitter i ett provrum och lämnar en glipa öppen för andra att upptäcka eller sitter i en bil och öppet onanerar tills han upptäcks.
    Har sett flera av hans filmer och jag tycker dom verkar äkta. Har sett dom som gjorts av porraktörer och det är skillnad.
    Hur som helst, han får plötsligt hjälp att onanera av en främmande kvinna eller tjej som ofta, först går förbi ett par gånger och sedan frågar om han vill ha hjälp och man ser att det inte är fejk. Händer att hon plötsligt blir jätte nervös för minsta ljud i tron att någon kommer.
    Min fråga är. Skulle du som kvinna eller tjej hjälpa någon du ser onanerar i bilen. 
    Kan tilläggas att han har stor!

• Svar på tråden Hur mycke sanning är detta?
  • Anonym (Naiv)

Hahaha! Ok, vi säger så ;) Jätteslump att detta hände honom.... Tomte

• Anonym (Nej för helvete...)

Disgusting! Nej det skulle jag inte. 99,9% av kvinnor skulle tycka det var obehagligt och 0,1% hade tyckt det var skrattretande. 

Det är fejk. Betald aktris som skådespelar. Det kan jag säga utan att ha sett det. 

• Anonym (Leif)

Måste bara hur ser du att det inte är fake? 

• Mandel

Skulle aldrig falla mig in att gå fram till en okänd man som runkar offentligt och hjälpa honom!
    Tror inte någon kvinna med normal begåvning skulle göra det och knappast någon lågbegåvad heller.
    Bara en fantasi män har.

Om däremot någon jag känner och bestämt träff med gör det så kan jag så klart hjälpa till, men då har vi kommit överens om det innan eller är KK.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Gaskarl

Tror inte att du skulle få napp hos någon kvinna, skulle du ens våga föreslå detta??? Och som sagts tidigare, du ser väl att har med sig någon som filmar, självklart är detta iscensatt..

• Adolfobic
    Anonym (Mx) skrev 2025-02-12 06:58:23 följande:

Vem filmar honom?

Han filmar själv. Frågar sedan om han får lägga upp filmen på sin sida och typ xham**** och om dom vill vara anonym eller inte. Tydligen blivit lite av en kändis och vissa kvinnor tar sig till vad dom tror han håller till och onanerar öppet ihop om att han kommer. Eller så kontaktar swinger's honom och vill att han tittar på när mannen och frun håller på. Knepigt alltihopa! Men intressant att följa och man undrar hur många som blir arga och jagar bort honom. 
  • Anonym (Kom igen!)

Men snälla du det är klart att det inte är på riktigt utan ska föreställa en drömfantasi för en man.
    Du blir ju dömd för sexuellt ofredande om du sitter och onanerar där kan folk kan se dig som ett provrum, strand där det finns andra personer osv.
    Barn kan komma och se det, nej detta är ju på film men förställer en fantasi.

• Anonym (Kille)

Kollade snabbt på 2 av hans filmer på PH.. hur i helvete kan du inte se att det är fejk?

• Anonym (Hh)

Jag är kvinna och jag tittar mycket på gentlyperv 🤩 visst är det fejk men jag gillar hans filmer. Skulle dock själv aldrig (fast vem vet?!) gå fram  till en runkande man men jag skulle definitivt gärna titta. Okej, skillnad på äckel och äckel så det beror ju så klart på hur han gör det.

Svar på tråden Hur mycke sanning är detta?