• Leonit

Vill han inte mer?

?Han sa till mig, jag förstår om du vill göra slut. ?

detta sa han när jag delade med mig av att jag känner att han inte bryr sig om mig längre. Att jag inte kan vara me någon som inte ser en framtid med mig. 

vad menar han me det 

• Svar på tråden Vill han inte mer?
  • StofyStuffer

Han menar nog med att han håller med om att ni borde gå vidare båda två och tror att hålla med dig är den enklaste lösningen på att avsluta er relation 

• Anonym (Hm)
    Leonit skrev 2025-02-16 20:14:31 följande:
    Vill han inte mer?

?Han sa till mig, jag förstår om du vill göra slut. ?

detta sa han när jag delade med mig av att jag känner att han inte bryr sig om mig längre. Att jag inte kan vara me någon som inte ser en framtid med mig. 

vad menar han me det 

Han menar så klart precis det han säger - att han hör att du upplever att han inte bryr sig om dig, och att han därför förstår om du vill göra slut. Men jag tänker att du själv förstår att det är det han menar, så du undrar kanske egentligen nåt annat? Kan du förtydliga?
  • Leonit
    Anonym (Hm) skrev 2025-02-16 21:10:29 följande:
    Han menar så klart precis det han säger - att han hör att du upplever att han inte bryr sig om dig, och att han därför förstår om du vill göra slut. Men jag tänker att du själv förstår att det är det han menar, så du undrar kanske egentligen nåt annat? Kan du förtydliga?
    känns som han ger upp när han säger så, som att nu helt plötsligt är allt ansvar på mig och de är synd om honom. Jag beskylls ofta på alla problem. Att jag inte ändrats att han har. Han kallar mig galen och psykopat när jag gråter. kärlek ska väll inte va så är 22 år och går och väntar på att han en dag vill flytta in, Fria till mig. Hans aegument är att jag måste ändra mig
  • Lynx123
    Leonit skrev 2025-02-16 21:19:51 följande:
    känns som han ger upp när han säger så, som att nu helt plötsligt är allt ansvar på mig och de är synd om honom. Jag beskylls ofta på alla problem. Att jag inte ändrats att han har. Han kallar mig galen och psykopat när jag gråter. kärlek ska väll inte va så är 22 år och går och väntar på att han en dag vill flytta in, Fria till mig. Hans aegument är att jag måste ändra mig
    Om han kallar dig galen och psykopat så vill du väl inte vara ihop med honom? Det är ju helt sjukt!
  • Anonym (Hm)
    Leonit skrev 2025-02-16 21:19:51 följande:
    Alltså, det här är verkligen ingen du ska slösa din energi på! Dumpa honom nu med en gång! Och nej - det är inte så här kärlek ser ut eller ska vara!

Styrka! ❤️
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

Han ser detta dom en väg ut. Han vill inte mer men är för feg för att göra slut själv så han driver dig till att göra det så han slipper. Gör det nu, han är inte rätt för dig. Tro mig, du kommer träffa någon som passar dig bättre!

Svar på tråden Vill han inte mer?