Håller på att bli galen! Någon som haft liknande?
Hej.
Jag och mannen började med en letrozol kur i januari, och det resulterade i en graviditet. Jätteroligt! Men, jag plussade den 8 februari och började blöda den 16 februari. Jag har haft en MA och även utomkveds tidigare så blev orolig och åkte in på gyn akuten. Då tog man hcg prov och det låg på 40, vilket är "normalt" tidigt i graviditet. Blev ombedd att ta nytt blodprov onsdagen, tre dagar senare. Hon såg ingen hinnsäck heller när jag gjorde ultraljud. De var ju väldigt tidigt om vi räknat rätt bara 4+5. Dom här dagarna efter akuten så har jag blött av och till ganska mycket, med de så rann de ner i toan vid varje toabesök, bindorna blev inte full ytan bara varje gång jag va på toa. Hur som, blodprovet kom tillbaka och va över 100 i hcg, alltså ökat trots att jag va säker på missfall! Hela veckan har jag blödig både koagel klumpar och färskt men inte ont. Tycker de lilla symptom ja hade är bortblåst. Jag blöder smått hela tiden. Läkaren har sagt att hon tror de är utomkveds igen eller ett EX, alltså växer nån annanstans. Finns de någon annan som blött en hel del i början? Denna väntan gör mig galen. På lördag ska jag ta nytt hcg prov och göra ultraljud. Någon som varit med om någonting liknande? Håller på att brista ihop snart. Tack.