• Anonym (Längtar)

När ägget fäster...

Jag är idag på ÄL+8, har varje dag sedan ÄL haft en molande variant av lättare mensvärk dygnet runt fram tills igår då det eskalerade lite. Igår kände jag mig varm och tung i underlivet, hela dagen. Idag så känner jag mig lite öm där, men inte alls samma typ av mensvärk liknandekänsla som jag haft senaste dagarna. Jag mår rätt bra, känner mig pigg (sovit typ 9 timmar) och är på bra humör.. Har BIM på tisdag (så BIM-4).

16 januari plussade jag (oplanerat) och 20:e januari började jag blöda, tidigt MF/kemisk. Då mådde jag väldigt illa och hade ont i brösten osv, typ alla sympton i världen. Blev ju givetvis glada hemma men sedan besvikna, så nu försöker vi igen.

Jag har tre äldre barn sedan innan men har aldrig "planerat" eller "aktivit försökt" att bli gravid innan, så har inte så jättestor koll på sånna här saker.. Fyllde i lite punkter på clear blues hemsida som sa att jag kan göra ett digitalt ultra tidigt test 25/2 som då är BIM för mig.. 

Kan det ha varit ägget jag kände fästa igår? 

• Svar på tråden När ägget fäster...
  • AngeliicaB

Hej! 

gjorde också nyligen ett inlägg där jag fått kraftig molvärk i ländryggen / foglossningssmärta på äl+7 som hållit i sig i 4 dagar nu men försvann helt idag aldrig varit med om de innan. Så undrar också lite om de kanske va att ägget fäste eller så är de nått annat som spökar. Hur gick de för dig?

• Anonym (Längtar)

Det är lite oklart än, hade något som påminner om mensblödning fast ändå annorlunda.. Nu ett par dagar efter blödningarna mår jag illa och känner mig yr, så funderar på att ta ett test bara för att  veta om detta inte går över

Svar på tråden När ägget fäster...