• Anonym (Hon)

Kommer inte kunna ha sex på länge

Kommer inte kunna ha sex av medicinska skäl förrän tidigast till hösten nån gång antagligen och nu vill min pojkvän att jag ska ge honom tillåtelse att ligga med andra. "Han kommer antagligen inte göra det, men vill ha tillåtelse OM situationen skulle uppstå". Jag är så jävla ledsen och vet inte vad jag ska säga. Jag älskar honom och är inte alls okej med att han är med andra... men han säger att det inte behöver vara så allvarligt...

• Svar på tråden Kommer inte kunna ha sex på länge
  • Meddelande borttaget
  • burleskburkläsk

Vilken gris, dumpa honom!

Vissa är bara så jävla äckliga...att inte kunna finnas där för sin partner när det är jobbiga tider.

• Anonym (J)

Jag skulle nog ge dig rådet att inte göra det, speciellt om det inte känns ok för dig. Jag gav min kille tillåtelse att göra det när vi väntade vårt första gemensamma barn. Från vecka 15 kunde jag inte ha sex på grund av komplikationer (försvagad livmoderhals), trodde jag inte skulle kunna på hela graviditeten sen  för så var det graviditeten innan (många år tidigare , inte med honom). 

Jag sa iallafall att det var ok att han låg med nån annan men skyddat, förhållandet var ganska nytt också så jag kände inte att jag kunde kräva att han var utan så länge.. Han låg med en annan men oskyddat för att han var full, han erkände och ångrade sig jättemycket. Jag blev äcklad och ledsen och klarade knappt titta på honom och vi gjorde slut tillfälligt , sen försökte vi igen iallafall, han testade sig och i slutet av graviditeten kunde vi ha sex iallafall men vågade inte ha det ofta.

Jag förstår att det kan vara jobbigt för killar att vara utan men de dör inte av att ta hand om det själva i några månader. 

• Anonym (r)

Dags att dumpa. Sex och intimitet kan man jobba runt med ens förutsättningar.

• burleskburkläsk
    Anonym (J) skrev 2025-02-22 14:17:57 följande:

Jag skulle nog ge dig rådet att inte göra det, speciellt om det inte känns ok för dig. Jag gav min kille tillåtelse att göra det när vi väntade vårt första gemensamma barn. Från vecka 15 kunde jag inte ha sex på grund av komplikationer (försvagad livmoderhals), trodde jag inte skulle kunna på hela graviditeten sen  för så var det graviditeten innan (många år tidigare , inte med honom). 

Jag sa iallafall att det var ok att han låg med nån annan men skyddat, förhållandet var ganska nytt också så jag kände inte att jag kunde kräva att han var utan så länge.. Han låg med en annan men oskyddat för att han var full, han erkände och ångrade sig jättemycket. Jag blev äcklad och ledsen och klarade knappt titta på honom och vi gjorde slut tillfälligt , sen försökte vi igen iallafall, han testade sig och i slutet av graviditeten kunde vi ha sex iallafall men vågade inte ha det ofta.

Jag förstår att det kan vara jobbigt för killar att vara utan men de dör inte av att ta hand om det själva i några månader. 

Jag är man och tro det eller ej har både varit yngre och kåtare...jag förstår inte dessa pojkar/män som gör så här, inte nåt.

Kan förstå saknaden av sexet men att de kan tänka sig att ha det med nån annan bara sådär.

Män är äckligare än kvinnor det vet jag men ändå.
  • Hellishen

Herregud vilken ego idiot. Gör slut!? Hoppas verkligen inte ni har barn ihop.

• Anonym (Man)

Ja, här måste jag instämma med resten (är själv man). Han låter som ett riktigt bottenkap. Extremt själviskt att ens ta upp frågan när det gäller så begränsad tid. Dessutom kan man ju tillfredsställa varandra på andra vis under tiden. Hade det varit ett permanent medicinskt problem hade situationen varit annorlunda, men i detta läge, dumpa den pajasen.

• Anonym (Man)

Dessutom är det fullt möjligt att han bara opportunistiskt tog chansen att föreslå detta nu för att han varit sugen på att ligga med andra oavsett. 

• burleskburkläsk
    Anonym (Man) skrev 2025-02-22 15:39:43 följande:

Dessutom är det fullt möjligt att han bara opportunistiskt tog chansen att föreslå detta nu för att han varit sugen på att ligga med andra oavsett. 

Jaa nu kanske det blir verklighet, komma hemifrån lite oftare och mysa med nya kvinnor.

Pinsamt och omoget men men.

Eller så vill han att hon skall känna skuld!

Nä kan man inte finnas för sin partner då bör man inte få ha nån.
  • Lynx123

Men det är ju inte klokt. Jaja, då vet du att inte ödsla mer tid på honom i alla fall.

Svar på tråden Kommer inte kunna ha sex på länge