Anonym (J) skrev 2025-02-22 14:17:57 följande:
Jag skulle nog ge dig rådet att inte göra det, speciellt om det inte känns ok för dig. Jag gav min kille tillåtelse att göra det när vi väntade vårt första gemensamma barn. Från vecka 15 kunde jag inte ha sex på grund av komplikationer (försvagad livmoderhals), trodde jag inte skulle kunna på hela graviditeten sen för så var det graviditeten innan (många år tidigare , inte med honom).
Jag sa iallafall att det var ok att han låg med nån annan men skyddat, förhållandet var ganska nytt också så jag kände inte att jag kunde kräva att han var utan så länge.. Han låg med en annan men oskyddat för att han var full, han erkände och ångrade sig jättemycket. Jag blev äcklad och ledsen och klarade knappt titta på honom och vi gjorde slut tillfälligt , sen försökte vi igen iallafall, han testade sig och i slutet av graviditeten kunde vi ha sex iallafall men vågade inte ha det ofta.
Jag förstår att det kan vara jobbigt för killar att vara utan men de dör inte av att ta hand om det själva i några månader.
Jag är man och tro det eller ej har både varit yngre och kåtare...jag förstår inte dessa pojkar/män som gör så här, inte nåt.
Kan förstå saknaden av sexet men att de kan tänka sig att ha det med nån annan bara sådär.
Män är äckligare än kvinnor det vet jag men ändå.