Min flickvän som inte vill ha sex
Hej jag vet att liknade trådar har funnits, men jag skulle vilja lyfta fram den igen för att höra andra åsikter ytterligare och lite mera konkret vad andra tycker om detta. lite kort om mig jag är 35 år har tre barn sedan tidigare och hans flickvän som jag tillsammans med för 4 år sedan, vårat sexliv har varit helt underbart, men det senaste året var det mesta vart efter hennes villkor, vi kanske har haft sex ingång i månaden, jag försökte prata med henne angående detta , jag försökt att tillfredsställa henne på så vis som jag vet. Hon uppskattar det förut. Men nu känns det mera som att jag är ensam i förhållande att jag är den klängig personen och hon bara finns, nu känns som att jag inte får någon uppskattning. Ingen kärlek inget sex, jag försöker ta på henne och hon avvisa mig, hon försöker inte ens ta på mig utan jag behöver lägga hennes hand på mig.
om du tänker dig att du är i ett förhållande du har en kvinna framför dig som du älskar man får inte tag på henne och när du försöker tillfredsställa henne så blir du avvisad. Vad gör man? hur tänker man? vad kan jag göra bättre?
det enda jag ville va att ha lite sex och känna över närheten av min kvinna som jag bor tillsammans med. Det känns som att det inte räcker till att jag inte gör något för att kunna tillfredsställa henne.
jag har pratat med henne om detta, men det enda jag får höra är att hon är trött att hon inte orkar
vad gör jag?
jag tänker ni?
sex för mig är något vackert du bekräftar din Partner att ni älskar varandra, men är tillfredsställa mot varandra,
men istället så känner jag mig ensam fast jag är förhållande.
vill gärna höra en kvinnas åsikt kan en kvinna tappa sitt sex lust så här pass mycket. så snälla ge mig råd
men helt underbar kvinna egentligen men när det kommer till sex så finns hon inte det