• Vem vet något

Förhållande utan sex

Hej jag vet att liknade trådar har funnits, men jag skulle vilja lyfta fram den igen för att höra andra åsikter ytterligare och lite mera konkret vad andra tycker om  detta. lite kort om mig jag är 35 år har tre barn sedan tidigare och en flickvän som jag tillsammans med för 4 år sedan, vårat sexliv har varit helt underbart, men det senaste året har det mesta vart efter hennes villkor, vi kanske har haft sex en gång i månaden ( om man har tur ), jag försökte prata med henne angående detta,  jag har försökt att tillfredsställa henne på så vis som jag vet hon har uppskattat, Hon uppskattar det förut. Men nu känns det mera som att jag är ensam i förhållande att jag är den klängig personen och hon bara finns, nu känns som att jag inte får någon uppskattning. Ingen kärlek inget sex, jag försöker ta på henne och hon avvisa mig, hon försöker inte ens ta på mig utan jag behöver lägga hennes hand på mig. 

om du tänker dig att du är i ett förhållande du har en kvinna framför dig som du älskar man får inte tag på henne och när du försöker tillfredsställa henne så blir du avvisad. Vad gör man? hur tänker man? vad kan jag göra bättre?

det enda jag ville va att ha lite sex och känna över närheten av min kvinna som jag bor tillsammans med. Det känns som att det inte räcker till att jag inte gör något för att kunna tillfredsställa henne. 

jag har pratat med henne om detta, men det enda jag får höra är att hon är trött att hon inte orkar

vad gör jag?
    jag tänker ni?

sex för mig är något vackert du bekräftar din Partner att ni älskar varandra, men är tillfredsställa mot varandra, 

men istället så känner jag mig ensam fast jag är förhållande.

vill gärna höra en kvinnas åsikt kan en kvinna tappa sitt sex lust så här pass mycket. så snälla ge mig råd

men helt underbar kvinna egentligen men när det kommer till sex så finns hon inte det

• Svar på tråden Förhållande utan sex
  • Anonym (Pp)

Vad använder hon för preventivmedel?

• Vem vet något
    Anonym (Pp) skrev 2025-02-23 13:51:54 följande:

Vad använder hon för preventivmedel?

Hon använder inget , tidigare använde hon ring
  • Anonym (Pp)
    Vem vet något skrev 2025-02-23 13:57:53 följande:
    Hon använder inget , tidigare använde hon ring
    Är hon gammal nog för att vara i (eller på god väg till) klimakteriet?
  • Vem vet något
    Anonym (Pp) skrev 2025-02-23 14:02:10 följande:
    Är hon gammal nog för att vara i (eller på god väg till) klimakteriet?
    Hon är 26
  • Anonym (Pp)
    Vem vet något skrev 2025-02-23 14:03:25 följande:
    Hon är 26
    Det skulle kunna vara något medicinskt, exempelvis sköldkörteln. 

Men självklart kan det vara så enkelt att hon helt enkelt inte är så investerad i förhållandet längre, men är för bekväm för att göra slut. 

Vad händer om du tar upp det faktumet att ni kanske borde göra slut? 
  • Vem vet något
    Anonym (Pp) skrev 2025-02-23 14:07:33 följande:
    Det skulle kunna vara något medicinskt, exempelvis sköldkörteln. 

Men självklart kan det vara så enkelt att hon helt enkelt inte är så investerad i förhållandet längre, men är för bekväm för att göra slut. 

Vad händer om du tar upp det faktumet att ni kanske borde göra slut? 
    Det är som att hon är öppen för det nästan
  • Anonym (Pp)
    Vem vet något skrev 2025-02-23 14:10:21 följande:
    Det är som att hon är öppen för det nästan
    Där har du svaret. 
  • Vem vet något
    Anonym (Pp) skrev 2025-02-23 14:11:12 följande:
    Där har du svaret. 
    Men när det kommer till tal att göra slut eller hur man ska gå till väga liksom så märker man hon blir ledsen och får liksom ångest
  • Dexter dot com

Om man är attraherad av sin partner och vill ha sex så hittar man orken fast man är trött. Låter som hon inte är attraherad av dig längre. Om hon är bra för övrigt så ge henne en chans och gå till en parterapeut och red ut vad som förändrats.

• Anonym (Nimbus)

Tycker du låter ynkligt "det enda jag vill ha är lite sex"

Sånt uppfattas som oattraktivt. Det är ingenting som får lusten att väckas för en kvinna.

Jag skulle gissa att erat förhållande är på upphällningen tyvärr. Du behöver agera som en vuxen människa inte som hennes barn.

Svar på tråden Förhållande utan sex