• Lillyan

Innohep och förlossning? Någon?

Hej!

Är vi fler här som har gått på innohep under graviditeten? Hur har förlossningen blivit? Har någon blivit igångsatt eller fått planerat kejsarsnitt rekommenderat? 

Och en till fråga, ni som har haft en vaginal förlossning när ni gått på innohep vad har ni haft för risk för blödning? Har vården sagt nåt särskilt? 

Förlossningen närmar sig för mig och jag går på innohep och man börjar ju minst sagt bli nervös inför allt... 🙂 uppskattar era svar 

• Svar på tråden Innohep och förlossning? Någon?
  • Anonym (Anon)

Följer denna tråden då jag också står på innohep och blir nervös inför förlossningen :) 

• Lillyan
    Anonym (Anon) skrev 2025-02-26 14:41:04 följande:

Följer denna tråden då jag också står på innohep och blir nervös inför förlossningen :) 

Har du fått veta något ang din förlossning? Alltså att din barnmorska eller läkare sagt något om igångsättning eller kejsarsnitt? Känns som att det finns väldigt lite info om det 
  • Anonym (Mim)

Följer också tråden, går också på blodförtunnande men Fragmin. Ska träffa läkare nästa vecka för att prata om förlossningen. 

• Anonym (Anon)
    Lillyan skrev 2025-02-27 00:57:51 följande:
    Har du fått veta något ang din förlossning? Alltså att din barnmorska eller läkare sagt något om igångsättning eller kejsarsnitt? Känns som att det finns väldigt lite info om det 

Nej är bara i vecka 25 och har möte med förlossningsläkare vecka 32 för att diskutera förlossningen iochmed blodförtunnandet. 

Svar på tråden Innohep och förlossning? Någon?