• Anonym (TS)

Slappt att bjuda på hemmadejt?

Vad är det med folk som bjuder hem någon på första dejten och typ bara vill chilla och snacka? 

Är det verkligen lyckat ens att göra det? 

• Svar på tråden Slappt att bjuda på hemmadejt?
  • Anonym (Knulla)

Skitslappt. Om man inte bara vill knulla förstås.

• Anonym (TS)
    Anonym (Knulla) skrev 2025-02-26 18:13:08 följande:

Skitslappt. Om man inte bara vill knulla förstås.

Ja alltså har en manlig kollega t ex som alltid bjuder på den här typen av dejter. Han kan prata om det redan på måndagen att han har en dejt på fredagen/lördagen och då ses hemma hos honom. Jag har föreslagit att han kan föreslå en aktivitet. Men han tycker inte man gör det på första dejten. 
  • Anonym (Knulla)
    Anonym (TS) skrev 2025-02-26 18:20:38 följande:
    Ja alltså har en manlig kollega t ex som alltid bjuder på den här typen av dejter. Han kan prata om det redan på måndagen att han har en dejt på fredagen/lördagen och då ses hemma hos honom. Jag har föreslagit att han kan föreslå en aktivitet. Men han tycker inte man gör det på första dejten. 
    Han vill väl ha sexdejter helt enkelt. Då vill man inte göra aktiviteter. Hade inte lagt mig i andras dejter.
  • Anonym (TS)
    Anonym (Knulla) skrev 2025-02-26 18:29:00 följande:
    Han vill väl ha sexdejter helt enkelt. Då vill man inte göra aktiviteter. Hade inte lagt mig i andras dejter.
    Fast det säger man väl inte till alla kollegor om han menar knulldejt. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (TS) skrev 2025-02-26 18:33:18 följande:
    Nej precis, den detaljen utelämnar man. 
  • Anonym (TS)
    Ezmeraldah skrev 2025-02-26 18:39:35 följande:
    Nej precis, den detaljen utelämnar man. 
    Jo, men det är ju opassande att prata om det då. 
  • Anonym (Knulla)
    Anonym (TS) skrev 2025-02-26 18:33:18 följande:
    Det sa jag inte att han sagt heller.
  • Anonym (Aldrig i helvete!)
    Anonym (TS) skrev 2025-02-26 18:20:38 följande:
    Aldrig i helvete att jag skulle ha första dejten hemma hos en kille. Finns inte på kartan.
  • Ezmeraldah
    Anonym (TS) skrev 2025-02-26 18:41:38 följande:
    Jo, men det är ju opassande att prata om det då. 
    Ja det kan man ju tycka. Det beror väl på hur öppet klimat ni har på arbetsplatsen. 
Svar på tråden Slappt att bjuda på hemmadejt?