Vågar inte ha sex eller dejta pga komplex.
Jag har varit i en lång relation fram tills för fem år sedan, jag har inte vågat ha sex med någon eller vågat dejta efter det. Jag saknar inte intresserade män då jag ser ganska bra ut i ansikte och är smal, tränar, långt hår osvJag har stora komplex för skador jag fått på kroppen efter graviditet, mitt ex var ju van vid det och jag var yngre då, så då kändes det inte lika läskigt. Han är inte barnens pappa, och barnens pappa kommenterade ofta min kropp som förstörd och andra elaka kommentarer.
Jag har dels en förlossningskada i bäckenmusklerna som är helt av och ska opereras snart. Jag har bristningar hela magen och lös hud som hänger. Brösten likadant, men inte bristningar, mer inget innehåll. De var riktigt stora innan graviditet och amning, nu har de krympt tre storlekar.
Jag har tidigare lagt ut någon bild på forum och visst fått positiva kommentarer om kroppens form (mest kvinnor), men vissa som sagt att det verkligen inte ser roligt ut (män), men att ett vackert ansikte och personlighet enkelt väger upp. Men så vill jag såklart inte att en man ska känna för mig, att det "väger upp" att jag ser vacker ut i ansiktet.Jag blev även uppmuntrad att operera mig, något jag funderar på också, men jag måste bekosta det själv tyvärr.
Jag vågar inte ens dejta idag, hjälp!