• Anonym (Villkor)

Ni som haft FFM trekant

Ni tjejer som vid något tillfälle deltagit i en sk "FFM trekant" (alltså två tjejer och en kille), har ni även då haft tjej sex eller har det bara varit heterosex med killen. Alltså att ni turats om med honom? Måste ju vara konstigt att enbart ha heterosex i en sån trekant. En väntar på sin tur eller ligger brevid och onanerar. 

• Svar på tråden Ni som haft FFM trekant
  • Anonym (R)

Jag tror inte alla som haft FFM tänkt likadant. Det finns säkert en hel del variation kring vad och hur man gör samt vad man vill uppnå. Precis som med all sex. Något mer du undrar över?

• Anonym (Villkor)
    Anonym (R) skrev 2025-03-03 16:50:28 följande:

Jag tror inte alla som haft FFM tänkt likadant. Det finns säkert en hel del variation kring vad och hur man gör samt vad man vill uppnå. Precis som med all sex. Något mer du undrar över?

Ja
  • Anonym (Inte vänta)

Skulle aldrig ha trekant, men även jag kan ju tänka mig att man inte ligger och väntar. Eller? Det finns väl annat man kan göra så att säga. Är väl det som är själva trekanten. Att alla gör saker samtidigt. Sedan behöver du ju inte göra saker på den andra kvinnan, utan ni kan båda göra saker på mannen.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (y)

En man består av rätt mycket mer än en kuk så det behöver inte bli någon lång och tråkig väntan Solig
    En rolig variant av trekant är att två personer gör allt för att ge den tredje så mycket njutning som möjligt. Till exempel att en kvinna rider mannen medan den andra kysser honom och smeker alla de erogena zoner som går att komma åt.
    Eller så kan två kvinnor ta för sig av en ?stackars? man. Kvinnorna behöver inte alls röra varandra. Men blir hon äcklad av att vara naken nära en person av samma kön. Som dessutom har sex. Kanske man inte ska ha en trekan med en annan kvinna.

• Anonym (Hh)

Jag har haft ett par gånger. Första gången smekte jag henne och hon gick ner på mig men jag ville inte göra det på henne, och vi turades om med mannen. 
    Andra gången var det ett par som turades om med mig, hon slickade mig och vi kysstes men hennes man hade sex med bara mig och inte henne så att säga. Jag är inte intresserad av att slicka en annan kvinna men de får gärna göra det på mig.

• Loverboy

Första gången inriktade de sig på mig (mannen) men innan kvällen var slut hade jag även haft sex och slickat bägge tjejerna och gör det gärna igen. En som rider och en som sitter över ansiktet. Men att titta på när de lekte var upphetsande mellan varven.

• Anonym (Hmmm...)

Har bara haft det med ett par fast flera gånger. Har aldrig haft tjejsex innan och efter det. Det var skumt, vet inte riktigt hur jag tänkte. Jag var ung och dum och väldigt kär i hennes man. Det jag gillade mest var efter vi hade haft trekant när han körde mig hem, följde med mig in och det bara var vi två. 

Det började även så, att jag var bara med honom. Då visste jag inte ens att han var gift. Accepterade mer och mer, att han var gift, att hans fru tittade på, sedan att hon deltog. Vill inte säga att jag blev groomad, men jag blev lite....groomad till det.

• Anonym (F)

Finns väl alla möjliga varianter. Jag och en kompis hade sex med en snubbe några gånger men vi höll inte på med varandra mer än att typ smeka över ryggen när hon red honom.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Ni som haft FFM trekant