Svimmade av sömnbrist! Ensam med små barn.
Hej
Min sambo lämnade mig och övergav barnen efter en relation som kantats av hans psykiska ohälsa, tidigare missbruk och utbrott.
Jag har tagit alla nätter och morgnar med alla barn (3st). Har ofta känt att minnet påverkats men nu när den minsta under en lång period haft magont och vaknat upp minst 1 gång per timme på natten med svårigheter att somna om samt den andra sonen kommer in i rummet (vill sova med mig) och den tredje på grund av dåligt mående då pappan övergivit vaknar på nätterna och är orolig har det blivit extremt lite sömn?
Så imorse när jag skulle byta blöja på sonen så svimmade jag och den äldsta blev såklart jätte orolig och jag minns bara att när jag stod upp så blev jag illamående och kände mig ?skakig??. Vet inte hur länge jag var avsvimmad?
detta oroar mig och jag har också fått väldigt svårt med minnet, kommer inte ihåg vilken veckodag det är. Glömmer tider. Missar saker och känner mig väldigt korkad.
kan det vara sömnbrist som gör det? Jag tror att jag sovit Max 2 - 2 1/2 timmar senaste tiden per natt?