• Anonym (Pelle)

Vad vill hon?

Dejtat en tjej typ nån månad nu. Vi har inte setts så ofta o hon har barn varannan vecka o då har hon svårare o ses. Första veckan sågs vi 2 ggr o de va skitnice. Andra veckan blev jag sjuk o kunde inte ses då, sen sågs vi i helgen nu som va. Jag har fullt upp me extrajobb så den här barnlösa veckan kunde vi inte ses när hon frågade om ja ville hitta på nåt. Märkte på henne att hon började backa när vi skrev Men hon verkade chill me o ses en annan gång.

Nu har jag plockat bort extrapass för o kunna ses nåt den här veckan (hon får ungarna på fredag) men när jag sa de till henne verkade hon inte bry sej om de riktigt, mer typ okej Och inget mer, inget förslag eller så.

Hon är typ drömtjejen men verkar så jävla krångligt om de ens e värt o hålla på. vet ju liksom inte vad hon vill.
  • Svar på tråden Vad vill hon?
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Pelle) skrev 2025-03-05 10:43:39 följande:
    Vad vill hon? Dejtat en tjej typ nån månad nu. Vi har inte setts så ofta o hon har barn varannan vecka o då har hon svårare o ses. Första veckan sågs vi 2 ggr o de va skitnice. Andra veckan blev jag sjuk o kunde inte ses då, sen sågs vi i helgen nu som va. Jag har fullt upp me extrajobb så den här barnlösa veckan kunde vi inte ses när hon frågade om ja ville hitta på nåt. Märkte på henne att hon började backa när vi skrev Men hon verkade chill me o ses en annan gång.

Nu har jag plockat bort extrapass för o kunna ses nåt den här veckan (hon får ungarna på fredag) men när jag sa de till henne verkade hon inte bry sej om de riktigt, mer typ okej Och inget mer, inget förslag eller så.

Hon är typ drömtjejen men verkar så jävla krångligt om de ens e värt o hålla på. vet ju liksom inte vad hon vill.
    Ni känner knappt varandra, och kan bara träffas varann vecka, veckor där du dessutom lägger in extrapass. Känns inte som att någon av er är riktigt intresserade. 
    Vad ville du att hon skulle svara? Du har fått ett jakande svar, hon vill träffas. Räcker inte det?
  • Zoegazz

Som man ska du leda. Föreslå en dag/tid/aktivitet. Står du tafatt och förväntat dig att hon ska dra detta framåt kommer hon garanterat tappa intresset.

• Anonym (Pelle)
    Anonym (Anna) skrev 2025-03-05 10:47:42 följande:
    Ni känner knappt varandra, och kan bara träffas varann vecka, veckor där du dessutom lägger in extrapass. Känns inte som att någon av er är riktigt intresserade. 
    Vad ville du att hon skulle svara? Du har fått ett jakande svar, hon vill träffas. Räcker inte det?
    Hon frågade mig i måndags om ja ville ses nåt i veckan o då hade jag ju jobb typ alla dagar. Sade också att jag kunde ändra de men det tyckte hon inte att jag skulle. så Jag skrev idag att nu har jag tagit bort extrapass om hon vill ses imorgon lr på torsdag men känns som hon typ duckade frågan.
  • Anonym (Pelle)
    Zoegazz skrev 2025-03-05 10:52:46 följande:

Som man ska du leda. Föreslå en dag/tid/aktivitet. Står du tafatt och förväntat dig att hon ska dra detta framåt kommer hon garanterat tappa intresset.

Tycker ja har gjort det. Jag föreslog helgen också men då har ju hon ungen.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Pelle) skrev 2025-03-05 10:54:26 följande:
    Hon frågade mig i måndags om ja ville ses nåt i veckan o då hade jag ju jobb typ alla dagar. Sade också att jag kunde ändra de men det tyckte hon inte att jag skulle. så Jag skrev idag att nu har jag tagit bort extrapass om hon vill ses imorgon lr på torsdag men känns som hon typ duckade frågan.
    Menar ikväll lr imorgon.
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Pelle) skrev 2025-03-05 10:54:26 följande:
    Ja, då är hon kanske inte så intresserad. Men du har fått ett svar och nu är det upp till dig att svara henne, du kan ju föreslå något.
  • JillyJ

Jag kan förstå henne. Hon frågade dig om du ville ses och tackade nej pga extrajobb, jag hade heller inte velat att någon annan ändrar sina planer för mig sådär tidigt i dejtandet. Men å andra sidan hade du ju kunnat kolla med henne om hon vill ses något innan man tackar ja till extrajobb? Kan tänka mig att hon inte känner sig särskilt prioriterad.
    Att du nu har ändrat schemat är ju fint, men å andra sidan ska hon då släppa sina eventuella planer för att det nu plötsligt passar?
    Nej jag hade inte pallat sånt.

• Anonym (Granbarr)

Rent generellt så bokar man inte in extrapass/extrajobb om man samtidigt vill ge sig ut i dejtingvärlden och hitta en partner.  Det ger inte ett särskilt intresserat och seriöst  intryck om man inte kan prioritera att dejta . 

Behöver man jobba pga pengar så man kommer ikapp ekonomiskt är en annan sak men då får man vara ärlig och berätta läget .

Folk som är arbetsnarkomaner,  har jobbet som hobby etc står inte högt i kurs vare sig du är kvinna eller man. 

Vad gäller din och hennes dejtade så kände hon sig definitivt bortvald och hittade nog egna planer när du skulle jobba och nu när du hittat tid så förväntar du dig att hon ska släppa sina planer och bli typ kåt, glad och tacksam.... ? 

• Anonym (Anna)
    Anonym (Pelle) skrev 2025-03-05 10:55:26 följande:
    Tycker ja har gjort det. Jag föreslog helgen också men då har ju hon ungen.
    Varför föreslå en helg när du vet att hon inte kan? 
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Anna) skrev 2025-03-05 13:45:26 följande:
    Varför föreslå en helg när du vet att hon inte kan? 
    Tänkte inte på det då
Svar på tråden Vad vill hon?