Älskar henne för mycket
Det här kan kanske gå som en lyxproblem. Men sedan drygt 2 år tillbaka är jag tillsammans med en kvinna som gör mig galen på alla möjliga sätt, främst positivt. Jag älskar henne fantastiskt mycket och tycker att hon är den attraktivaste kvinnan på hela jorden. Vi kan ha djupa diskussioner, skratta tillsammans och ha bra sex.
Men jag har blivit som förtrollad av henne och känner mig svag och sårbar inför henne. Samtidigt som jag känner mig som en lycklig hundvalp som möter upp sin matte eller husse vid dörren.
Jag är 45 år och har varit i relationer tidigare men det har aldrig varit så här. Jag brukar alltid försöka hålla upp en ganska hård yta och inte låta någon komma mig nära. Men här har jag öppnat upp min själ och jag känner mig så sårbar och lite fjantig i mitt beteende.Jag har till och med funderat på att göra slut med henne eftersom jag älskar henne för mycket. Det känns som att jag ibland tappar bort mig själv i relationen. Hur kan jag göra för att tuffa till mig lite igen men ändå inte slarva bort relationen.