Psykisk ohälsa
Psykisk ohälsa, hetsätnings störning, kär i en vårdpersonal på intags avdelningen....
Nu när jag flyttat till en ny avdelning i en annan stad känns det ännu mer plågsamt med tanke på att distansen till den vårdpersonalen jag kände mig trygg med, han som gav bäst tröst & stöttning, är längre en den va innan...
Jag känner typ bara tillit till den vårdpersonalen , & några fler , men framför allt till honom då han är super trevlig, rolig, bra på att just trösta/stötta en när man har blytunga panik ångest attacker. Han är även extremt snygg måste jag lägga till. Men sen förstår jag ju att det tyvär inte är så värst lämpligt för en vårdpersonal att ingå i förhållande med en patient. Även om patienten gillar honom starkt. Jag har haft psykisk ohälsa länge, för 3 år sen va det nära att jag dog pga för stort intag av alkohol. Men tacksam för polisens stora hjärta som körde in mig till akuten. Dock känns det inte som jag riktigt är värd att leva. Det känns bara som att allt är fel med mig. Känner mig ofta som en börda, & har slutat prata med folk om hur jag mår just för att jag inte vill tynga ner dom med mina problem. Jag vet ärligt talat inte va jag ska ta mig till i livet. Varför lever jag?